-
You got mailmimmamum skrev 2007-10-30 20:45:41 följande:Tack tjejer!Gemelli, dt går bra att inboxa mig eller maila, se min blogg! Nu har jag ju inga små på lager,men det kanske kan ordnas, vill ju ha en själv också, eller kanske ett helt gäng!Malins, det var ett fynd!
-
Ser att ni pratar om Coop och deras saker. Är såå ledsen vi har ett uselt Coop Forum här där jag bor.
Var en sväng förbi ett annat Copp igår när jag hämtade stolarna, nån söderförort. Guuuuud vilken skillnad. Hittade massor, till och med min korgar till skötbordet
F**n irriterande att det är så olika på butikerna...
-
Lisa,
Jättefina bilder!
Gillade Lexington kudden, den har jag inte sett tidigare. Har du köpt den nyligen?
-
mimmi,
För oss är det bara husET Strängnäs huset är lite förmkt pengar tyvärr!!
Men huset på Värmdö, ligger fortfarande stilla.
Det är lite kruxigt med det huset.
Huset ligger nämligen på en gård som idag är en komersinellfastighet som oxå är tillsalu. Så det verkar som säljar "helst" vill sälja allt till en köpare.
Så vi får se vad som händer, vi har ju som sagt inte så jättebråttom.
Vi hade ju tänkt att en liten son skulle anlända först. Men där verkar det oxå vara oroväkande lugnt
-
Jaaaa det Coop Forum är sååå värdelöst, usch jag blir bara irriterad när jag åker dit.Camilla R skrev 2007-10-31 09:47:29 följande:Coop Värmdö Marknad? Där har jag gjort några tröstlösa försök ett par gånger, men nu var det ett tag sen sist.
Och till och med vårat ICA Maxi i Nacka har gjort en ledsen. Men hoppas det blir bättre nu efter ombyggnaden.
Undra vilken som är den största och bästa Coop i Sthlm må tro? -
mimmi,
Jaa jag hoppas du har rätt. Ibland undrar jag om min man har en cykelpump mellan benen, när ingenting händer
Vad menar du med sen?
Den här gången är det ju bara ett barn. Känns ju som rena semestern gemfört med förra gången då jag fick 2 st på samma gång och var "nsätan" helt själv med dom från dag 1.
-
mimmi,
Det gjorde jg inte heller. På den tiden handlade det nog bara om att överleva
man ska aldrig skylla på barnen. MEN det är inte så konstigt att jag och pappan till mina tvillingkillar gick skillda väger.
Han var lixsom ALDRIG hemma...
Hihihi den här gången kommer ju min man vara hemma HELA tiden... Så det blir ju värsta lyxet
-
Här kommer en bild på mitt stolfynd igår. Två små söta stolar för en hundring
-
malin,
Jaa den gjorde rummet lite mer levande...
-
Åååå vad inte dom här gardinerna fiiiina
http://www.jeannedarcliving.dk/product.asp?product=14210&sub=0&page=4