Inlägg från: gemelli |Visa alla inlägg
  • gemelli

Vita hem del 5

mimmi,

Jaa men vi har INTE RIKTIGt råd med det men tänk vad fint man skulle kunna få det, Ååååå lite mer pengar kunde man väl ha

• gemelli
    mimmi006 skrev 2007-10-27 13:59:01 följande:
    Äsch då! Det ser ut som perfekta barnläget också+ att det har sån grym potential!
    Hahahaha, köpa det har vi nog råd med. Men 320 kvm + 120 kvm ska renoveras oxå. Fatta och få bo sååå stort Dyra elkostnader i och för sig
  • gemelli
    Kajsa M skrev 2007-10-27 14:05:52 följande:
    Åh vilket drömhus!!!!vad kostar det då?Ja det är ju ca 3 ggr så stort som vårt hus! Så yta får man ju!
    3,9 men det kommer dom inte få...
    Vi har sett att prisern har sjunkit nu i Stängnäs. Vet inte om ni minns den gudoliga röda grosshandlarvilla jag visade för ett tag sen.
    Den har dom gått ner över en halv miljon i pris och den var i topp topp skick!!!
  • gemelli
    Mufflon skrev 2007-10-27 14:38:34 följande:
    Hej töser!!!Jag behöver verkligen eran hjälp, jag hade kollat ut ett soffbord på mio-möbler "Emma" på internet, döm om min besvikelse när jag kom till affären idag och skulle köpa det. Det var gräddvit.... Jag har köpt en vit ekeskogsoffa från ikea och nu vill jag verkligen ha ett vitt soffbord oxå...Snälla har ni några bra tips var man kan finna vita soffbord, har tittat runt i örebro på alla möbelaffärer men hittar inget...Nån som vet nått?????
    http://www.mobelgrossen.se/ har men. du kanske har lite lååångt dit?
  • gemelli

Idag fick jag skylten jag beställt till vår bröllopsdag på måndag.
    Har dock inte kunnat öppna den, för min man är mig i hälarna hela tiden då han såg packetet.
    Han är som ett barn

Men kom på, tänk om jag inte gillar denFundersam man lär ju inte få lämna tillbaka den

• gemelli
    Smajla skrev 2007-10-27 18:37:56 följande:
    Hihi, han låter som jag brukar göra när det vankas presenter från maken Vad är det för skylt du beställt? Har nog missat det..
    Fick idén ifrån dig

Beställde en text på våran låt från bröllopet, av Ylva skarp. Hon är helt fantastisk, hon gjorde den klar på mindre än 2 veckor...
Svar på tråden Vita hem del 5