Inlägg från: gemelli |Visa alla inlägg
  • gemelli

Vita hem del 5

Vad tycker ni om den här lampan? Lite dålig bild!

men tänkte att man kanske kunde byta ut den lilla clowen till nått annat. Vet inte, men jag fastnade förlampa i sig... vad tror ni?

• gemelli
    malins79 skrev 2007-10-23 19:09:12 följande:
    Gemelli; hur går det med huset? (det röda du visade förra veckan)
    Vi ska på ännu en privat visning imorgon, sen får vi se
    Är mkt att göra påhuset, så vi får se vad vi kan lägga...

Vi hade ju liksom planer på att bygga nu, men så dök det här huset upp. Jaja vi får se!
  • gemelli
    Lynn84 skrev 2007-10-23 19:09:55 följande:
    Företaget Oskar & Ellen säljker leksaker i tyg. Bl a en sångpåse med figurer i. Jätte mysigt litet medel för att få igång fantasin på barnen. Man sjunger den sång man kommer på för varje figur som ligger i påsen.T ex; En blommig falukorv: Jag vill ha blommig falukorv till lunch...
    Jaha vad gullig
  • gemelli
    Kajsa M skrev 2007-10-23 21:45:17 följande:
    Är det någon som har beställt från myfirstroom.se beställa några väggord därifrån och några bokstäver.Är de fullt pålitliga?
    Jag har beställt därifrån... dock inga väggord!

Men tror emmasa beställde sina därifrån
  • gemelli
    Kajsa M skrev 2007-10-23 21:47:54 följande:
    Gick det problemfritt?
    Ja absolut, dom var kanon!

Träffade dom på mässan oxå, jättetrevliga!
    Och jättebra priser på ALLT, tycker jag!!!
  • gemelli
    mimmamum skrev 2007-10-24 10:09:56 följande:
    Vad du är snäll! Jag har faktiskt ingen aning om vad en frakt hit kan kosta, säkert lika mycket iaf! Dessutom ska du bara koncentrera dig på bebisen! Tack iaf!
    Tror du? Sylt hjälpte mig att skicka en hel flyttkartong ifrån skåne hit till sthlm. Det var inte dyrt!
    Men säg till om du behöver hjälp, så fixar vi det
  • gemelli

karamell,

Ååååå lider med dig. Har själv hund och vet hur mkt dom betyder för en. Vad ger ni h*n för foder? Våran vovve fick oxå problem med all den skitmaten som säljs. Dom proppar den med protoiner och vitaminer så att det blir förmkt för vissa hundar...

Jag kan rek. färskfoder om man har råd med det, eller Standardt fodret är kanon!!!
    http://www.standardt.se/

Svar på tråden Vita hem del 5