Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet

Vita hem del 5

Mimma: Gulliver är jättefin, och billig med! Men om du tycker att Minnen( heter den va?) är finare egentligen och väljer Gulliver bara för att du inte orkar måla så säger jag minnen och måla. Själv hade jag inte kunnat kompromissa . Vad ska du baka för gott?

Ska hämta lilleman på dagis, fotografering idag. imorogn är det mellankillens tur och han piggar till sig. Sötnosen säger - Jag är lite krasslig..

• Det ljuva livet

mölndal
    längtar efter bäbis
    mimmamum
    JeaJea
    Mufflon
    LCroft
    Birks och Kalles mamma
    mimmi006
    Pärla1
    Lillafruluva
    Karamellfabriken
    Smultron och glass
    Anton2005
    Bandykillar
    Peak
    Camilla R
    Smajla
    Rori
    VeroniQa
    kaktus76
    Lasseliten
    Pressan
    LinaoMatilda
    Eddan
    Busan
    Kajsa M
    Morsan Martina
    Jezzika
    Sylt
    malins79
    Ankmor
    Värsta Supermamman
    alfas
    Toola
    Sunna
    MichaelaW
    Knyttis
    Anna2barn
    Hjorthan

Adamama
    Lynn84
    Leeanlej
    Himmelbit
    Vitadrömmar
    korall
    brummelisa72
    Jen05
    Ammi 76
    Lillsyrran
    ängskogensblomma

• Det ljuva livet

God förmiddag .

Hemma själv skulle varit hos tankläkaren men precis när jag var på väg ut genom dörren ringde de och sa att tandläkaren var sjuk. Funderar på att åka in till panduro och tröstshoppa lite. Listan på allt jag vill köpa är ganska lång..

Surfturf: Fina stjärnor !.

• Det ljuva livet
    pressan skrev 2007-10-17 09:35:37 följande:
    Klart du ska åka och shoppa,, det ska man ju alltid oberoende av om det är tröst eller belöning det är mitt motto.Annars ni Stockholmare. Jag kommer att åka på en jobb resa dit på sönda och på månda har vi lite ledig tid på stan.. Om man e till fots vilka butiker rekommenderar ni i centum?
    Tack! Jag borde verkligen inte shoppa eftersom jag tre månader på raken har fått ut 25% för mycket  i lön. Och eftersom jag bara jobbar 75% så kommer jag inte få ut ett rötet öre denna månaden. *dålig löneförättare*
  • Det ljuva livet

Pressan: de två första månaderna var det mitt fel eftersom jag glömt att fylla i min begäran om arbetslivsförkortning enl 6-timmars regeln. Förra månaden är deras misstag.
    Jag har vetat om det, och har räknat med det men det känns ändå lite surt.

*tappade helt lusten att shoppa* Fast få nog ta Panduro ändå för att jag inte vill åka dit med alla tre sönerna *lattjolajbans*

• Det ljuva livet
    Mufflon skrev 2007-10-17 10:04:52 följande:
    Tänkte höra med er, jag ska köpa ett soffbord "Emma" från mio möbler, är det nån som vet om det är beställningsvara eller har dom det hemma på lager tro?...
    Det mesta brukar vara beställningsvara på Mio.

malins: Duktig du är!!

Fotografen: Ha så roligt ! *går igång på att skruva Ikea möbler*
  • Det ljuva livet

Sylt:Mysgt!

Just det kan lika gärna ta mitt dilemma här som i Swap-bloggen. Det är inte säkert att min axel klarar av att jag tovar 15 hjärtan. Tänkte kanske ändra mig och göra tovade julgranskulor. Blir ni sura då?

Har hållt mig ifrån öppna förskolan i nästan 8 år. Förstår mig inte på insöade föräldrar som bara pratar barn *tillskillnad från insöade inrednignsfantster* Det där med att umgås med folk bara för att de är på samma ställe i livet (istället för att umgås med folk man har något gemensamt med) är inte min grej.

• Det ljuva livet

Godmorgon!

Tredje peckliga natten i rad *ser i kors*..

Jag fick sytt en julgrammatta igår *glad* Den blev till och med fin.

Pärla1: Skönt att du fått sova . Ha så kul med listerna och allt det andra.

Bandykillar: Saltvatten är bra.

Lasse: Kul med dagis fotning. Min minsting vägrade enskillt foto två dagar på raken nu. Inte ens med storebror gick det att få ett kort på honom. Blåmärke är senast mode har jag hört .

Juliah: Är det sånna fina vi ska få?? *hoppas hoppas* Försök att få sov en sund idag vännen.

Svar på tråden Vita hem del 5