Vita hem del 5
Nytt i bloggen för er som är intresserade..
Jag har plockat bort kuddarna från köksoffan. Bättre eller sämre?
Mörk bild, men ändå..
Nytt i bloggen för er som är intresserade..
Jag har plockat bort kuddarna från köksoffan. Bättre eller sämre?
Mörk bild, men ändå..
Gemelli, sötnos. Du behöver inte rodna för det . Kuddarna finns kvar och kan enkelt läggas tillbaka. Jag gillar också de bulliga formerna men får kanppt plats att sitta med min bulliga rumpa.. Hur mår magen?
Gem: du har uppenbarligen inte lika stor rumpa som jag har . Jobbigt med värkarna, hoppas att det sätter igång på riktigt snart!
Tack söta Smajla . Du vet att du är välkommen att provsitta when ever du känner för det !
Anton: jag kan ta det rummet så slipper du tänka på det . Ser jättefint ut! Tvrum? Datarum? Bibliotek?
Tack Mönldal . Oj, oj min make hade inte blivit glad om jag ville flytta ett nygjort kök ..
Anton: Varför inte ett lekrum utan massa små stökleksaker? Ett tält, en madrass med massa kuddar, repstege, gunga eller hängmatta. Ett rum för små vilda barn att leka sig svettiga i en dag när det ösregnar och man inte vill gå ut.
Godmorgon!
Fy, vad jag mår tjuvtjockt idag. Ont i kroppen och i halsen. Men, men bara att pallra sig upp till jobbet. Har fullt ös fram till klockan 18, jobba, tandläkaren med stora sonen och sen första simträningen med honom. *peckleri, peckle´ra, vaje da*
Gemelli: Förlänga och kanske bygga ut i vinkel. Mina föräldrar har byggt ut så.
Hoppas ni får en bra måndag . Och håller er nu i skinnet och låt bli att skriva förmycket, det blir så mycket att läsa ikapp..