Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet

Vita hem del 5

Nytt i bloggen för er som är intresserade..

Jag har plockat bort kuddarna från köksoffan. Bättre eller sämre?

Mörk bild, men ändå..

• Det ljuva livet

Gemelli, sötnos. Du behöver inte rodna för det . Kuddarna finns kvar och kan enkelt läggas tillbaka. Jag gillar också de bulliga formerna men  får kanppt plats att sitta med min bulliga rumpa.. Hur mår magen?

• Det ljuva livet
    Smultron och glass skrev 2007-10-14 21:18:53 följande:
    Haha, och bättre tycker jag. Jag tyckete det såg ut som om man inte riktigt fick plats att sitta i soffan med de runda kuddarna (men det kan bero på att min "lilla" bak behöver lite utrymme...)
    . Då är vi två .
  • Det ljuva livet

Anton: Varför inte ett lekrum utan massa små stökleksaker? Ett tält, en madrass med massa kuddar, repstege, gunga eller hängmatta. Ett rum för små vilda barn att leka sig svettiga i en dag när det ösregnar och man inte vill gå ut.

• Det ljuva livet
    Anton2005 skrev 2007-10-14 21:44:31 följande:
    Ja det är igentligen precis så jag vill ha det men lyckades aldrig få det till ett fint lekrum. Han har så himla mycket leksaker som inte alls är fina men som han vekrligen tycker är roliga. Ha ha igentligen skulle man förbjuda mormor, morfar och all att köpa mer leksaker till honom. Det är plasttrummor, röda hästar, gröna maskar mm. Nu fick han ta ett litet rum bakom köket till lekrum, dit jag kan stänga dörren så ingen ser eländet.På tal om tält. Jag såg ett så fint tält idag som jag inte vet om ägaren har köpt eller sytt själv. Ett vitt tält, ihopsatt med tre träpinnar som lutar mot varandra sen öppnade man ingången med ett blixtlås. Någon som sett ett sånt nån stans
    Vad fint tältet låter. Kan du inte se ut fina saker till jul och dela med dig av en utförlig önskelista?
  • Det ljuva livet

Godmorgon!

Fy, vad jag mår tjuvtjockt idag. Ont i kroppen och i halsen. Men, men bara att pallra sig upp till jobbet. Har fullt ös fram till klockan 18, jobba, tandläkaren med stora sonen och sen första simträningen med honom. *peckleri, peckle´ra, vaje da*

Gemelli: Förlänga och kanske bygga ut i vinkel. Mina föräldrar har byggt ut så.

Hoppas ni får en bra måndag . Och håller er nu i skinnet och låt bli att skriva förmycket, det blir så mycket att läsa ikapp..

Svar på tråden Vita hem del 5