-
Visst är jag ! Alla bilderna är jättefina .Himmelbit skrev 2007-10-15 21:36:43 följande:Du är kräsen du....
-
Jag vet att den kommer in på Candy i Hisings Kärra imorgon. Har nämligen lägt undan en .Brunnsbo skrev 2007-10-15 22:07:18 följande:tack himmelbit då kanske jag ska fortsätta leta om den kan finnas någon annanstans. om någon i närheten av göteborg eller mölndal skulle se vakre hjem i någon affär kan ni väl hojta till.
-
Mimmi: Vad diggar du din nya säng?
Jag ha blockat min sida för alla som inte är inloggade på fl.
-
Ja, det sålde slut och nu kommer det in igen.Himmelbit skrev 2007-10-15 22:11:50 följande:Menar du att de får "det gamla" numret igen då?! För nästa nummer är ju julnumret och det har inte kommit till mig som är prenumerant ännu och det står att det ska finnas "i salg fra 8 november".
-
Visste att du skulle gilla den Mimmi !
*kryper till kojs* Sov gott vita vänner !
-
Godmorgon!
Fy vilken hattig natt. En ungen vaknar här, andra hostar och tredje drömmer mardrömmar.. *trött*
Lcoft: Tack, ljustaken är ett fynd från ikea, 29:- Jag leker inte heller med mina barn. Vi pysslar,läser, städar och hittar på saker istället. Som tur är har de varandra att leka med . Någon gång brottas vi hela familjen, kör " fight" det brukar vara uppskattat. Annars är jag värsta dåligalekmamman .
-
Godmorogn Enji ! Har du blivit mjölksmart än? Själv kunde jag inte matcha ihop 14korvar med 14 korvbröd när jag var nyförlöst. Fast så är jag blond också..
-
Att vi vitahemmare kan störa solk så mycket gör mig lite förvånad och sur. Det är väl bara att låta bli att titta år vårt håll, eller??
*sur*
Hittade det är uttalandet i en tråd "Bra länkar! men hade varit kul om dessa vita-hem typer haft en egen plats nån annan stans så att mna slapp deras pyssel och luktpåsar på någon enda site... "
-
Smajla: Det är nog mer fenomnet att vi stör så otroligt som gör mig irriterad. Det är väl inte så att vi stoppar upp våra doftpåsar i näsan på folk!?
-
Under heminredning.. Skriver inte ut nån länk för att det är inte uttalande i sig som gör min sur utan själva grejen att folk kan störa sig så mycket på oss. Vi skulle väl aldrig dissa deras stil? *vad vi tänker är en annan sak*juliah skrev 2007-10-16 09:04:55 följande:vsm, å så trist kommentar...var 17 hittade du den?
Att någon citierat det tidigare citatet och skrivit "Amen!" på det stör mig med..