Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet

Vita hem del 5

Karamellfabriken: Alltid redo att svara på dina frågor . Wilma är fin för det priset. Finns även Vivan (tror jag det var) med dolda hällor som är billig och fin. Och så finns det en i linne med dolda hällor som är mycket finare och myvket dyrare. Hur går det med fönstret och köksplaneringen?

• Det ljuva livet

Karamellfabriken: Minns inte om gardinen i linne är vit eller creme.. Håller på att ladda upp bilder i min blogg. Hojtar när det är klart .

Kul att dra igång köksrenoveringen och spännande med fönstret. *håller tummarna att du blir nöjd*

• Det ljuva livet

Lillafruluva: Söta!

Emmsa: Kul med en dotter *även om jag faktiskt blir lita avundsjuk på alla som för döttrar*

Tyckte att jag fick för dåligt med beröm för min matta . Så jag lägger in den direkt i tråden och fiskar efter komplimanger ..

• Det ljuva livet
    MildaMaränger skrev 2007-10-18 10:12:48 följande:
    jag nappar! supersöt! kul med volangen!!
    Tack *det lönade sig att fiska *
    Smultron och glass skrev 2007-10-18 10:14:28 följande:
    Lillafruluva: Supersöta luvor! En dag ska jag också lära mig virka något annat än grytlappar VSM: Jättefin matta! Jag gillade volangen, den var verklgen originell!
    Volangen blev till av misstag. Vet inte hur jag fick till den men den blev ganska bra.
  • Det ljuva livet

Anton: Superfint!

J&glass: Fy, vad jobbigt! Du får gå ut och köpa Clean Cotton doftljus och evntuellt en och annan doftpåse att trycka upp i näsan på oskyldiga färgladingar..

• Det ljuva livet

Tack! Det lönar sig Sannerligen att fiska .

jen05 skrev 2007-10-18 10:39:31 följande:
    VS:söt matta
    kidA skrev 2007-10-18 10:24:47 följande:
    *snokar runt*jättefin julgransmatta!
    MichaelaW skrev 2007-10-18 10:23:49 följande:
    Värsta Supermamman: Mattan är jätte jätte fin! Nu är jag bara ännu mer inspererad att göra en själv. Jag tycker om att den är så "enkel" inte massa krimskrams.  
    *nöjd*
  • Det ljuva livet

Lynn84: Klart du kan! Mitt hem ser ut som en bomb slagit ner mest hela tiden . Det är lite därför jag bloggar, för att när det är som värst här hemma kunna titta på bilderna  och minnas hur fint det kan vara om man orkar städa.

• Det ljuva livet

Kajsa: Klart du ska! Du kan ju sy *till skillnad från mig *

*Surar* Är arg på barnen som bara stökar, bråkar och pecklar sin mamma.. ( Fast egentligen är  de rätt söta trots allt)

Svar på tråden Vita hem del 5