Inlägg från: gemelli |Visa alla inlägg
  • gemelli
    mimmamum skrev 2007-10-14 19:54:04 följande:
    Gemelli, din babyhörna är så ljuvlig! Varför inte en liten och en stor korg? Tror det blir finare än en stor!
    Tack

Jaa jag får väl köpa på mig alla sorters korgar ifrån IKEA tur är väl att dom har 3 mån öppetköp, så får jag väl testa
  • gemelli
    Fotograf Karlander skrev 2007-10-14 19:57:58 följande:
    700 kr fattigare heheh Köpte enfärgade svarta oxå i dag på hemtex....*L*
    Ååå blev så glad när jag såg att dom fått in Himla kuddarna. men inte dom bruna.
    Men jag ska nog slå till på dom beiga, rutiga och randiga. Blir nog fiint i Vides säng
  • gemelli
    Värsta Supermamman skrev 2007-10-14 21:14:57 följande:
    Nytt i bloggen för er som är intresserade..Jag har plockat bort kuddarna från köksoffan. Bättre eller sämre?Mörk bild, men ändå..
    Sämre tycker jag Generad Gillade dom rundade kuddarna
  • gemelli

VSM,

Men är det inte det som är mysigt, att man kan trycka till dom och ha dom till och med i svanken?
    Är jätteförtjust i sånna kuddar

Äääsch magen är krånglig. Har värkar till och från hela tiden. Men han vill tydligen inte ut...

• gemelli
    Anton2005 skrev 2007-10-14 21:24:26 följande:
    Hej på erHar knappt hunnit kika in här på hela helgen och det skulle ta mig en evighet att läsa ifatt.Tänkte be er om lite hjälp. Måste verkligen ha HJÄLP!!! Lägger in lite bilder på ett rum som ligger mellan hall och matsal. Har haft det som sonens lekrum sen vi flyttade in men nu håller jag på att bli tokig av att se leksaker när vi sitter och äter middag och även som fort man kommer innanför dörren. Så nu har vi alltså ett rum över som jag inte alls vet vad jag ska göra med. Vi har köpt så mycket möbler och saker till hemmet på sista tiden så jag vill inte dra på mig massa kostnader för att göra i ordning det. Tips och ideér tack
    Hahahaha tänk om man hade de problemet, ett litet (eller snarare stort rum) ÖVER

Ett avkopplingsrum?
  • gemelli
    Anton2005 skrev 2007-10-14 21:34:49 följande:
    Gemelli- Tittade på din blogg och gud va fin och mysig Vides vrå ser ut
    Tack Anton,

Jaa en 9 rummare skulle sitta fint här oxå. Så lilla Vide får en liten vrå tills vi hittar det stooora huset
Svar på tråden Vita hem del 5