-
står det på ert hus?Sylt skrev 2007-10-04 19:09:14 följande:..... villa hemmet......
-
Karamell,
Ommmm jag har.
Har både jobbat åt Magnus Uggla och Famlijen Ledin. Så jag skulle kunna skriva en hel bok om den tiden.
Men frågan är hur kul det skulle vara och komma med sånt nu 20 år senare
-
Karamell,
Jaaa dom var vänner på den tiden. Idag vet jag inte pass bra vänner dom är. Minns att jag "tappade" kontakten då jag just jobbade där. Pga nått bråk om nått skivsläpp...
Jag har bara jobbat extra hos Ledin. det var min kompis som var där på heltid, men när hon var ledig och hade semester så hoppade jag in och jobbade för dom.
Familjen Ledin hade nämligen alltid barnflicka...
Jag var dock heltid hos famlijen Uggla...
Oj vad ska jag skriva...
-
Åååå vad gullit!!!Sylt skrev 2007-10-04 19:21:07 följande:jäpp
-
Minns att jag= DOM
-
Jättefin, men tror inte det är riktigt lagligt att göra som du gör nu.wifee skrev 2007-10-04 21:47:26 följande:LÄGENHET I VITT till salu! (...provar en gång till...)Ville bara tala om att jag ska sälja min kära och ljusa lägenhet - som jag älskar - har hittat ett nytt projekt......ett sekelskiftshus i skärgården som jag nu ska förädla och ännu en gång revovera och fixa i ordning till en romantisk gräddbakelse i vitt. Ser både fram emot det men kommer dock att sakna min älskade lilla pärla mitt i stan - så......är det någon annan med samma smak så finns här chansen... och för er andra får ni gärna kika på bilderna - jag älskar ju stilleben och vackra detaljer så låt er inspireras...Inköpsställen: auktioner, Årstiden och Ladugårdslandet Stil: Lantligt, Gustavianskt, Franskinspirerat Färg: Vitt och naturfärgat linneLänk: Hemnet: Skeppargatan 39 Stockholm, 100 kvmwww.hemnet.se/search/Maklarutbud/object_frame...:7006&url=www.bostad.dn.se/b ostadsborsen/sok/results/Hälsnignar Lilla My
-
Hahahaha annars hittade jag den här.
Kanske inte riktigt våran stil här inne. Men tyckte det var coooolt att inredningen ingick i det blygsamma priset
http://www.lagerlings.se/view/hemnetObject.do?sfdId=STRV675
-
Jaaa det var riktigt snyggt att ställa 3 garderober så på rad..Himmelbit skrev 2007-10-04 22:00:43 följande:Jag blev grymt imponerad av garderoberna i sovrummet!Var nog en Tapwell-kran i köket också, om jag inte är helt ute och cyklar..
Såg oxå kranen, såååå snygg -
Va inte dom här lite söööta?
http://www.blocket.se/vi/13671841.htm?ca=11_s
-
Oj vet inte, men kanske englesson eller vad heter butiken på karlavägen Carin& nåttHimmelbit skrev 2007-10-04 22:13:21 följande:Verkligen! Kände du igen garderoberna? (vet var de kommer ifrån?)
Urfiiina i alla fall