Inlägg från: gemelli |Visa alla inlägg
  • gemelli

Vita hem del 5

jezzzica skrev 2007-10-04 22:39:37 följande:
    vad tror ni om att köpa en sebra till en kille som är 19 månader?? är det för sent? känns ju lite bortkastat att inte ha haft den som spjälis....håller på att bli tokig på denna sängletan, kanske skall köpa en 90 resårmadrass och bara lägga på golvet.... hjälp!
    Neeej jag tycker inte heller det är försent. Sängen är helt underbar. Alla som kommer hem och ser den blir kär i den. Nu har jag ju inte anv. men kääär i den ändå
  • gemelli
    LCroft skrev 2007-10-05 15:55:56 följande:
    Tack Hur är det med magen? Börjar närma sig nu
    Jo tack den börjar bli alldeles för stor... Jaa nu är det bara 3 veckor kvar. men för mig känns det som jag inte orkar en dag till
  • gemelli

Ååå är det någon som kan nått om fuktskador i badrum?

Vi hade ju en försäkringskada i vårat badrum för 2 år sen, och nu har det böjat uppstå konstiga fläcker runt siliconlisten eller fogen längst ner mellan vägg och golv.

Våran kamera att lägligt gått sönder nu innan Vide kommer så jag måste lägga pengarna på en ny. Men lyckades i alla fall få en lite snuddig bild.

Vad tror ni, ska vi ringa försäkringsbolaget, eller är det här nått som blir?
    Har gnuggat med allt, men det går inte bort....

• gemelli
    jezzzica skrev 2007-10-05 16:19:32 följande:
    gemelli: Jag är verkligen inget proffs men det ser ut som de använt fel slags fogmassa. borde använt en antimögelbehandlad. Det enda som fungerar är att ta bort och sätta ny. Ev kan det ligga fukt bakom som gör det också. Jag hade nog ringt och frågat fb...någon som har koll på sebra sängarna? Vart man kan hitta återförsäljare eller nätbutik??
    Jag har en sebrasäng köpte den hos systerlycklig.se
  • gemelli

Jaaa jag får nog ringa försäkringsbolaget på måndag... *suck

Skulle inte förvåna mig om dom fick göra om hela badrummet igen. Men då kanske jag får mitt kakel tillslut i alla fall

• gemelli
    Karamellfabriken skrev 2007-10-05 18:17:19 följande:
    nubluVarning! Jag slänger ALLT, helt skoningslöst !
    Sååå e jag oxå. Slänger allt. Men kan ånga mig ibland. Generad
    Min man är tvärtom, han sparar på ALLT Skrikandes
  • gemelli

Apropå fota, så beställde jag en ny kamera nu ikväll. Hua vilken jungel....

Jaja jag hittade en ganska billig Canon IXUS 70, den ska tydligen var ganska bra men vad vet jag Inte den nyaste, men kan ju inte bli smäre än den vi har idag.

Jag som har kommit igång med min blogg och kan inte fota *surt
    Till och med min man bloggar nu.... Hahaha

Svar på tråden Vita hem del 5