Inlägg från: gemelli |Visa alla inlägg
  • gemelli
    LCroft skrev 2007-10-17 13:40:12 följande:
    gemelli du är kvar, tänkte på dig imorse hur det är med dig Jag vet att jag är jobbig som påpekar det *aktar mig för flygande föremål*
    Jaaa jag är sååå less på det här nuuu...

Ärsch fråga på ni, han verkar ändå inte vilja komma ut.
  • gemelli
    Smultron och glass skrev 2007-10-17 13:45:36 följande:
    Gemelli: När är den beräknade dagen?
    1 november så det är ju HELA 14 dagar kvar Skrikandes

Men med tanke på alla mina förvärkar jag har haft ett par antal veckor, såå känns det suuurt. Men jag kommer säkert gå över tiden Gråter
  • gemelli
    Kajsa M skrev 2007-10-17 13:32:57 följande:
    Tack för tipset! Ska genast kolla upp det!Hörni! Smakråd tack! Ska jag ha brunt eller vitt kantband runt julgransmattan?
    Beror på hur du brukar klä granen. Är det mkt vitt i granen så vitt kantband.
    Men är det en traditionell gran, så brunt

Men båda var jättefina
  • gemelli

Godmorgon,

Har inte hunnit läsa ikapp, men vill bara slinka in med en STOOR  till Ylva Skarp.

Gjorde precis en beställning på kort varsel av henne och hon kommer kunna leverera min bröllopspresent till min man som vi firar den 29 oktober.
    Urgullit av henne att få fram den sååå snabbt...

Nu ska det läsas ikapp här... Hua vad ni skriver

• gemelli
    malins79 skrev 2007-10-18 09:32:59 följande:
    Var det någon här som hade målat en Brio Lära-gå vagn?Vi har en efter Saga som Jacob ska få om ett tag. Den är röd och gul. Fundera på om man skulle kunna spraymåla den. Sen har Saga en leksakspis ute i lekstugan som ska in nu till helgen när vi plockar in för vintern, den är också röd man kanske kan måla den med? Tror ni man måste slipa innan?
    Jag har målat en, men dock inte haft någon bild på den här.
    Jag målade en och gav bort den som en dopgåva. Blev mkt uppskattat
  • gemelli
    malins79 skrev 2007-10-18 09:40:36 följande:
    Jag hade för mig att det var nån här, den var ljusblå eller minns jag fel?Vad målade du med för färg? Tror du det går spraymåla?
    Målade den med svamp för att den skulle se lite gammal ut. Den blev faktsikt ljusgul, men vit text på den lilla tjejens dopdags datum.

Lite lustigt men det blev den mest uppskattade av presenterna på hela dopet, alla tyckte den var sååå fin!
    Kostade väl 100 kr som max att göra
  • gemelli
    malins79 skrev 2007-10-18 09:42:01 följande:
    Gemelli, jag tror faktiskt du visat bild på den. Stod på ett bord och så hade du skrivit namnet på och datum?!
    Jaha det kanske jag har gjort, jaa du ser vilken koll man har på sig själv nu när man är gravid
    Hua blir ju rädd för mig själv, tänk när bebisen kommer Kommer väl glömma honom någonstans. Dom säger ju at det blir ännu värre när man ammar
Svar på tråden Vita hem del 5