Inlägg från: gemelli |Visa alla inlägg
  • gemelli

Vita hem del 5

LCroft skrev 2007-10-19 17:54:57 följande:
    Tack Gemelli avreagerar du dig på fl? *fniss* Inte att leka med dessa graviditets hormoner
    Jaaa jag tror nog att det var så
  • gemelli
    mimmi006 skrev 2007-10-19 17:41:29 följande:
    gemelli- jag hittade en jättefin, mullvadsgrå på Nordik för 39:-! Med langettsöm runt om... Finns väl i Örebro och kanske i Sthlm nu?
    Ååååå  Fanns ju inte alls i Sthlm....
  • gemelli
    Anna2barn skrev 2007-10-19 19:10:39 följande:
    Gemelli: Får jag också komma in till dig???  
    Välkommen,

Hihihi vad sak ni hitta hos mig Fundersam

Jag har ju inga kuliga bilder
  • gemelli
    Daggdroppen skrev 2007-10-19 20:38:38 följande:
    Är alla och har mysigt med sina familjer nu eller ser ni på idol??? Min make har inte kommit hem från bygget än (surprise ) och sonen har somnat så jag sitter här själv...
    Hihihi näää jag är oxå helsjälv ikväll Killarna är på fotbollstunering till kl. 23.30 kommer dom hem. Fatta halv tolv en fredagkväll...

Himmelbit,

Grymt imponerande syhörna. Vad har du för symaskin? Ser ut som ett proffs
  • gemelli

Knyttis,

Visst är det underbar kvalité på Nyholm&Kollén. Gillar det märket skarpt. Jag köpte ju även till våran säng....

Himmelbit,

Du kan ju nästan börja jobba på Gustavsberg och måla Lisa Larsons figurer

• gemelli
    lasseliten skrev 2007-10-23 13:16:10 följande:
    nytt i bloggen! välkomna in!
    Ååå det är sååå fint. Dom hade med det där klinkeret i ett Roomservic program för nått år sen. Kommer ihåg att de köket blev såå coolt!
  • gemelli
    lasseliten skrev 2007-10-23 13:31:52 följande:
    Gemelli - javisst! Såg det programmet med! Frida är min favorit! Så, vad tycker du om väggarna? hur skulle du göra?
    Panel är jättefint, Men som du skriver så gör det rummet mindre. Så jag skulle nog välja utan panel.
    Kan ni inte putsa väggarna så att det ser lite ruffigare ut? Det tror jag skulle bli snyggt
Svar på tråden Vita hem del 5