Inlägg från: mimmamum |Visa alla inlägg
  • mimmamum

Godmorgon!

Usch vad mörkt det är ut, blir lite deprimerad. Nej nu får det bli december så julpyntet kan lysa upp min tillvaro! Ni missade väl inte min lilla 19 kronors ljusslinga från IKEA? Visar en bild då jag tycker vi behöver ÄNNU fler! Skrattande

• mimmamum

TACK!

Stackare juliah, usch vad det är tråkigt att vara sjuk!

Nej det fanns bara muffins i boken. Ska kolla på fler tyger idag! Hoppas hoppas det finns marsipangrönt! Skrattande

Bea, jag tycker den är rätt liten och diskret, så den får ligga kvar även på dagen! *lat*

• mimmamum

Ojoj Bea, så är det inte här! Skrattande Jag sitter vid ett otorkat köksbord och disken står i högar på diskbänken. Neeej då inte riktigt men ibland går pyssel före tvättvikningen. Fööör stökigt kan jag inte ha det då får jag ingen ro!

• mimmamum
    juliah skrev 2007-10-22 14:00:55 följande:
    Är det någon som är lika frustrerad som jag?Jag tror att jag får koncentrera mig på virkandet, så att jag behärskar den konsten, strutarna får följa med hem till mamma i helgen, där får jag lite mer tid över...Borde göra som vsm, en datorfri vecka.
    Jag får nog sälla mig till skaran! Har tusen ideér men alldeles för lite tid och ork! Borde verkligen lugna mig men det är ju så roligt också! Kanske ska planera lite, vad jag får göra varje vecka, så inte allt kommer samtidigt!
Svar på tråden Vita hem del 5