Inlägg från: mimmamum |Visa alla inlägg
  • mimmamum

Godmorgon! Bra start på dagen med Milda Marängers lyckobesked! Stort grattis! Blir så glad för din skull och att du är tillbaka!

Michaela, tack för länken till Brio! Den vita spisen var VÄLDIGT fin tycker jag! Är så nyfiken att se den svarta också innan jag bestämmer mig! Men det får nog bli en julklapp!

juliah, vad skönt om ni kunde få igång tvättstugan! Kan man inte ha en sådan där tvättlinegrej som man hissar upp i taket? Eller är det fult? Spar ju plats iaf!

Jag vill också ha fler böcker! Beställde nyss Systrarna vita jul (eller vad hette den nu då?) Verkade så mysig!

Gemelli, vilket underbart hus!

• mimmamum

Idag blir det kyrkis för mig och Albin! Sen ska jag handla till alla bakverk som ska bakas till Albins kalas på onsdag! Tänk att det är ett år sedan idag som vattnet gick! Känns så konstigt, avlägst men ändå nära!

Ikväll blir det "syjunta" vi träffas ett gäng tjejer en kväll varannan vecka, turas om att baka och typ virkar, broderar eller syr! Riktigt roligt!

• mimmamum
    Nu har jag också låst min sida! Säg till om ni vill bli tillagda i adressboken!

lasse, neeej! Usch vad jag lider med er, det är nog ungefär lika roligt som att köpa en ny motor till bilen för 15000! Skrikandes

juliah, här ska bakas Kanelbullar och Cupcakes á la Leila, kokostoppar med vit och mörk choklad och en aftereight chokladkaka! Tårtorna beställer jag från ett bageri! Jag måste ju hinna sova också! Skrattande

Smajla, underbar! Jag har redan snott idén! Flört
  • mimmamum

juliah, jag har ju så god hjälp av min Kitchen Aid, utan honom så blev det nog bara pannkaka! *retas lite* Flört Självklart blir det rapport!

Jag vill gärna bli tillagd i allas adressböcker, dvs ni som spärrrar era sidor, om jag får!

• mimmamum

Jag kollade på besökslistan nu, det är inte klokt vad många helt okända som kikar in! Självklart ska ni få tillträde, men det känns skönt att andra inte får det, vissa här i min hemort kikar in varje dag och de hejar aldrig ute på stan!

Svar på tråden Vita hem del 5