Vita hem del 5
Nu är mitt andra "naturprojekt" färdigt! Velar om jag ska våga visa det!
Nu är mitt andra "naturprojekt" färdigt! Velar om jag ska våga visa det!
lasse, ja ringa var mycket billigare! De var dessutom riktigt trevliga (iaf hon jag pratade med). Ok måste fota lite då, så får vi se....
Godmorgon!
Bea dina ord värmer verkligen! Tack för alla kommentarer om misteln, den är finare i verkligheten än på bilden tycker jag!
Anton, åh så roligt!
Jag skulle kunna tänka mig att skaffa en till bebis nu MEN.... vi måste invänta ett hus, vi bor i en tvåa nu på andra våningen och det funkar bara inte med två barn, dessutom vill jag jobba någon månad innan nästa, ska börja till hösten, så någon månad får vi nog vänta, helt av praktiska skäl!
Krya pådig Smajla!
Idag blir det kyrkis, sen ska jag hämta en matta(plast faktiskt) till hallen och ikväll syjunta!
Jo jag ska också avsluta swappisarna, ska bli skönt att skicka iväg dem nu!
Åh så duktig din man är juliah! Är det du som ska måla?
Tack tjejer! Ja Lantliv sidan 63!
Blir spännande att se juliah!
Vi ser gärna bild på grankransen sen också LCroft!
Godmorgon, ser att jag missat en hel del...
Var ju på syjunta igår, satt halva natten för att göra klart swaphästarna och det blev färdiga!!! Ska skickas idag!
LCroft, precis så ska en krans se ut! Jättefin!
Idag ska jag på banken och prata pension *fniss* jaja det är väl bra att blicka lååångt framåt! Inte så mycket inredning. Jo igår fick jag en ny matta till hallen, ska se om jag kan fota lite!
juliah, jag TROR att jag har listat ut din överraskning i köket, hihi, men det är vad jag TROR!
Jag använde svart spoltråd från panduro, tänkte visa fler bilder på den i bloggen. Jag tog en syrenkvist och sprayade den svart innan jag lindade med tråd!
Jag är här, fick lov att lägga sonen, hoppas han somnar!
Kajsa, tänkte först säga grattis men det är ju inge skoj om du inte trivs!
Ewis, jag är dålig på att råda, ring BVC eller sjukvårdsupplysningen!
lasse, soffan och bolstret passar ju super ihop, fast hela ditt kök andas perfektion!
Nytt inlägg! Välkomna!
Här är bild på nya mattan, det är en plastmatta med mormorsmönster, dvs ett gammalt mönster som tagits från en ripsmatta!
Hihi, lyssnar du inte?! Syrén!
Så fina saker! Lyktor kan man aldrig få för många av!
Tack kajsa och lisa! Mattan ligger i hallen!
Jag har den elektriska ljusstaken från Westergaard 6 Kovacs, den kostar 2200 kr! Och då köper jag direkt från tillverkaren, den är nog dyrare hos återförsäljarna! Här synd den lite grann (fick inte in en liten bild)
ursäkta alla stavfel!
Gemelli, man kan ju ställa den på en skänk också!
Jag gillar verkligen denna ljusstake, den var värd varje krona!
LCroft, tack du är för snäll! Det skulle vara en dröm att få hälsa på hos några av er (eller helst alla) jag ska iaf hem till M HOW på fredag,vi träffades genom denna tråd, ska bli sååå skoj!
Nu ska jag slå in swappisarna, kanske jag tom visar bild på paketen,var det du Ewis som efterfrågade det?