Inlägg från: mimmamum |Visa alla inlägg
  • mimmamum

Usch vad svårt det var att fota den!

Jag såg i Lantliv en sådan fin mistel i trådslöjd och blev kär! Fast priset var 1400 kr, lite för mycket. Jag provade att göra en själv med en kvist, svart spoltråd och pärlor. Lite juligt sådär!

DSC_1027.JPG

• mimmamum

Godmorgon!

Bea dina ord värmer verkligen! Tack för alla kommentarer om misteln, den är finare i verkligheten än på bilden tycker jag!

Anton, åh så roligt!

Jag skulle kunna tänka mig att skaffa en till bebis nu MEN.... vi måste invänta ett hus, vi bor i en tvåa nu på andra våningen och det funkar bara inte med två barn, dessutom vill jag jobba någon månad innan nästa, ska börja till hösten, så någon månad får vi nog vänta, helt av praktiska skäl!

Krya pådig Smajla!

Idag blir det kyrkis, sen ska jag hämta en matta(plast faktiskt) till hallen och ikväll syjunta!

• mimmamum

Godmorgon, ser att jag missat en hel del...

Var ju på syjunta igår, satt halva natten för att göra klart swaphästarna och det blev färdiga!!! Ska skickas idag!

LCroft, precis så ska en krans se ut! Jättefin!

Idag ska jag på banken och prata pension *fniss* jaja det är väl bra att blicka lååångt framåt! Inte så mycket inredning. Jo igår fick jag en ny matta till hallen, ska se om jag kan fota lite!

• mimmamum

juliah, jag TROR att jag har listat ut din överraskning i köket, hihi, men det är vad jag TROR!

Jag använde svart spoltråd från panduro, tänkte visa fler bilder på den i bloggen. Jag tog en syrenkvist och sprayade den svart innan jag lindade med tråd!

• mimmamum

Ewis, jag är dålig på att råda, ring BVC eller sjukvårdsupplysningen!

lasse, soffan och bolstret passar ju super ihop, fast hela ditt kök andas perfektion! FlörtKyss

Nytt inlägg! Välkomna!

• mimmamum
    LinaoMatilda skrev 2007-11-06 08:53:34 följande:
    God morgon!Mimmamum: Vilken fin matta.LCroft: Snygg krans, hur fick du den så jämn?Jag var på shopping igår? Nån som vill se lite bilder?
    Tack! Självklart vill vi det!
  • mimmamum

Jag har den elektriska ljusstaken från Westergaard 6 Kovacs, den kostar 2200 kr! Och då köper jag direkt från tillverkaren, den är nog dyrare hos återförsäljarna! Förvånad Här synd den lite grann (fick inte in en liten bild)

• mimmamum

LCroft, tack du är för snäll!Glad Det skulle vara en dröm att få hälsa på hos några av er  (eller helst alla) Skrattande jag ska iaf hem till M HOW på fredag,vi träffades genom denna tråd, ska bli sååå skoj!

• mimmamum
    lasseliten skrev 2007-11-06 12:50:38 följande:
    Kollade men hittade inte filten på MIO:s hemsida. Men är hundra på att jag klämt på en sån filt där...så det kan vara värt att kolla upp...vad tycker ni om den här mattan? Tror att den skulle vara fin i vårt sovrum. Tråkigt att den är så dyr bara....www.mio.se/Sortiment/Mattor/Mattor/Seascape/M...
    Jättesnygg! Attans att vi ska ha så dyr smak! Flört
Svar på tråden Vita hem del 5