Vita hem del 5
Hihi, ja hon är verkligen en snäll en på alla sätt och vis!
Hihi, ja hon är verkligen en snäll en på alla sätt och vis!
Hej tjejer!
Vad fint skåpet var Kajsa, passade ju perfekt i ert kök! Jag vill också se mer av Granemo!
Mimmi, bokstäverna ser ju ut att vara högklassiga, äkta hantverk!
Åh jag har svävat på små moln, är så lycklig över kilisängen, längtar så!
Mimmi, jag hoppas på nästa vecka! Mailade tidigare (och försökte pruta) och hon sa att de skullefå in på måndag! Annars stod det två veckor! Åh vad jag är kär i den sängen! Har beställt påslakan från Nyblom och Kollen också, det brunrandiga som Gemelli har, tycker om det! Det är roligt att kunna använda de intjänade pengarna till nåt vettigt! Sen hjälpte ju snälla mamma till också!
Mimmi, du kanske får börja sälja bokstäver!
Kajsa, varför inte en fondvägg, någon ljus tapet? Eller blir det för rörigt då?
Kajsa, kan du inte lägga in fler bilder på köket *älskar bilder* så kanske jag kan tipsa om någon fin tapet som passar!
Här var det verkligen lugna gatan!
Anton, sååå söt liten kille!
Jag sitter och syr Hjärtegryn, rätt avkopplande att sy lite grann!
Swaphästarna är lite luriga! Jag tänkte spraymåla dem, har nu sprayat flera gånger och ändå täcker det inte! Det blir nästintill omöjligt att måla med pensel dåde är så mini. Dumma spray!
Nublu, lät smaskigt!
Mimmi, nej usch vad arg jag blir! Får pillmåla istället, allt för mina vita vänner!
Malins, jag har också de korgarna som leksaksförvaring, snygga tycker jag!
LinaoMatiolda, så fin! Är den gammal?
Septemberpyret, jag tillverkar Änglapållar! Ska göra några i miniformat till SWAPen!
Himmelbit, soffångest?
Mimmi, det var ingen dålig lista, nästan i våg med min!
Det känns som att min lista aldrig tar slut, samma visa varje vecka, är det detta som är livet alltså!?