Inlägg från: mimmamum |Visa alla inlägg
  • mimmamum

Vita hem del 5

LPW skrev 2007-11-02 18:00:42 följande:
    Så fin!!!!! Kallas modellen för "Kili-säng"? Skall vi någon gång ha barn (dock inte planerat i dagsläget) så skulle jag helt klart vilja ha en sådan!
    Tack! Ja kilisäng men det är företaget sebra som gör den om jag förstått rätt!

Juliah, mums! Visst blir man lite tårögd när man ser hur fort de växer upp! Min son fyllde nyligen ett år och ändå känns det som det var igår vi åkte hem från BB Gråter
  • mimmamum

Godmorgon! Tusen tack för era kommentarer och nej JAG har inte sovit i drömsängen i natt (tyvärr) utan sonen! Skrattande

Mimmi, åh så fint bordet var och muffinsen med etiketten så proffsigt!

Nu måste jag skaffa mig något nytt DYRT Skrattande att gå och tråna efter! Förslag? SMEG står redan på inköpslistan när vi flyttar!

lasse, vad är det i möbelväg du ska köpa?

Idag bär det iväg till min syster, vi lämnar röran (STOOOR kartong och massor av papper efter sängen, den gamla sängen, massa plast) här hemma!

• mimmamum

lasse, åh vad roligt!

En kitchen aid har jag ju redan så den går bort men de andra låter som härliga förslag att tråna efter! Skrattande Jag gillar radion i vitt, den som heter PAL tror jag! Man kunde ha den ute och i badrummet, låter bra! Den står på önskelistan nu!

• mimmamum
    Godmorgon, halsen känns alldeles tjock men annars är jag pigg, konstigt! Kanske är straffet för att man pratar för mycketSkrattande, ska vara alldeles tyst idag! Har några ideér som bara måste förverkligas, ska ut och hämta lite naturmaterial!

juliah, du håller då oss på halster, nu blir jag väääldigt nyfiken!

Till alla som mår dåligt, krya på er!!!!!
Svar på tråden Vita hem del 5