Vita hem del 5
Juliah, mums! Visst blir man lite tårögd när man ser hur fort de växer upp! Min son fyllde nyligen ett år och ändå känns det som det var igår vi åkte hem från BB
Gemelli, bomba på du! Du har exklusiv smak verkar det som. Den borde man väl kunna snickra själv, eller?
Godmorgon! Tusen tack för era kommentarer och nej JAG har inte sovit i drömsängen i natt (tyvärr) utan sonen!
Mimmi, åh så fint bordet var och muffinsen med etiketten så proffsigt!
Nu måste jag skaffa mig något nytt DYRT att gå och tråna efter! Förslag? SMEG står redan på inköpslistan när vi flyttar!
lasse, vad är det i möbelväg du ska köpa?
Idag bär det iväg till min syster, vi lämnar röran (STOOOR kartong och massor av papper efter sängen, den gamla sängen, massa plast) här hemma!
Apropå granar, har ni förslag på fina konstgjorda? Vet att det är som att svära i kyrkan men ändå!
En radio blir toppen!
Jag har sparat instruktion på ett par tofflor som man "fusktovar" dvs virkar alldeles för stora och sedan tvättkrymper! Måste bara finna tiden!
lasse, åh vad roligt!
En kitchen aid har jag ju redan så den går bort men de andra låter som härliga förslag att tråna efter! Jag gillar radion i vitt, den som heter PAL tror jag! Man kunde ha den ute och i badrummet, låter bra! Den står på önskelistan nu!
Jag tänkte nog på Tivoli radion! Fick upp en bild av Roberts och det var inte samma!
Kungsgran låter fint, barrar den mindre?
Så dyr! Ska kolla runt lite på konstgjoda, vill slippa barr!
Tror att det är två julnummer av lantliv, detta nummer var då juligt men även nästa! Värt att köpa faktiskt!