Inlägg från: mimmamum |Visa alla inlägg
  • mimmamum

Vita hem del 5

Jag gillar ju minnen stolen och bordet, men orkar bara inte måla om dem just nu! Dessutom var de större och dyrare! Så gulliver funkar?

• mimmamum

VSM- du har nog rätt! Vi ska till IKEA i helgen så jag får bestämma mig då. Är rädd att Minnen ska vara för stort förmin lilla kille,men de är nog finast!

Jag ska baka bullar, cupcakes, kokostoppar och aftereightkaka, så det blir fullt upp idag! Dessutom ska jag hinna klippa mig, kanske köpa något snyggt att ha på mig till kalset också!

Hoppas det går bra med fotograferingen!

• mimmamum
    Oh vilken dag! Baken blev lyckade! Jag har fått TVÅ paket idag, det ena från Panduro innehållande massa pyssel och TILDAS JULBOK, sååå mysig, massor jag vill göra! Det andra paketet innehöll också en bok *älskar böcker* Vinterns söta, den var lika underbar den! Ojoj vad jag kommer att bli fet! Skrattande

lillafruluva, såg att du också var lycklig!
  • mimmamum
    juliah skrev 2007-10-16 18:03:07 följande:
    mimma, hihi, välkommen till feta klubben! Åt precis nybakade scones, rätt mycket smör på blev det visst
    Tack! *fniss* Låter underbart! Glömde säga att det doftar aftereight också, mmmm!
    Anton2005 skrev 2007-10-16 18:08:23 följande:
    Nu har bokstäverna från countrybymail äntligen kommit. Har velat haft dem så länge med tyckte de varit för dyra, men nu blev det en present från morfar till Anton (el ska man säga till mamma kanske) Gissa om jag blev glad när jag kom hem på lunchen och paketet stod på trappen
    Underbara!
    mimmi006 skrev 2007-10-16 18:08:30 följande:
    jag vill också vara med *äter Polly med capuccino/ mint*
    Självklart! Ny smak?
Svar på tråden Vita hem del 5