Vita hem del 5
Jag gillar ju minnen stolen och bordet, men orkar bara inte måla om dem just nu! Dessutom var de större och dyrare! Så gulliver funkar?
Jag gillar ju minnen stolen och bordet, men orkar bara inte måla om dem just nu! Dessutom var de större och dyrare! Så gulliver funkar?
Någon som har bild på Gulliver i hemmet?
Enji, GRATTIS! Så underbart!
Godmorgon!
Tråkigt att vi ska vara så "utstötta" och missförstådda!
Idag ska jag baka bara sonen somnar någon gång!
Orkar inte leta mig tillbaka, frågade igår om vad ni gillar Gulliver från IKEA! Är den ok? http://www.ikea.com/se/sv/catalog/categories/rooms/childrens_room/10436/
Åh så ledsen jag blir! Naturligtvis finns inte gulliver på mitt ikea, de har ju ingenting! Så glöm min fråga! Tycker ni jag ska köpa minnen istället? Bord och stolar?www.ikea.com/se/sv/catalog/categories/rooms/childrens_room/10436/
VSM- du har nog rätt! Vi ska till IKEA i helgen så jag får bestämma mig då. Är rädd att Minnen ska vara för stort förmin lilla kille,men de är nog finast!
Jag ska baka bullar, cupcakes, kokostoppar och aftereightkaka, så det blir fullt upp idag! Dessutom ska jag hinna klippa mig, kanske köpa något snyggt att ha på mig till kalset också!
Hoppas det går bra med fotograferingen!
Måste tillägga att här hemma doftar det kanel, kardemumma, kokos, choklad och citron - LJUVLIGT!