Vita hem del 5
Bea - Å så gott och spännande de lät med massa nya goda viner! Ska testa den du föreslog frammöver!
Mimmi - Ursnyggt sopsett!
Mimma - blogga du om du känner dig pigg på det!
Bea - Å så gott och spännande de lät med massa nya goda viner! Ska testa den du föreslog frammöver!
Mimmi - Ursnyggt sopsett!
Mimma - blogga du om du känner dig pigg på det!
Gemelli - Roligt att du är med oss igen Köp hem korgar och testa vetja, de går ju att lämna tillbaka som du skrev... Hoppas Vide kommer snart nu! Han har ju en sån underbar vrå som väntar på honom! Kram!
VSM - Alt två med mindre kuddar jag vill se spjälorna i soffan och rymmas att sitta med för den delen! Ditt kök är verkligen härligt!
Kajsa - Testa byt ring el hör dig för vad de kostar så kan du lägga 5500 på annat kul! Om det inte är så att du verkligen behöver två. Man får ju tänka på att man ska ha plats för all tvätt att torka sedan också om man kör dubbla maskiner!
mimmamum - Hoppas livet återgår till det normala nu när ny vecka startar!
Har jobbat på swappen ikväll, kul men tar mkt mer tid än vad man tror. Maken har försökt få igång vår ca 1månad gamla printer som nu inte vill printa svart alls...Argh... Den fungerade då vi fick hem den... Denna vecka jobbar jag 3 dagar kommer att ha abstinens hit! Ps Vill också va me i Smeggen lasse! Kanske ryms med på en hyllkant
Juliah vill också vara inbjuden hos dig vännen
Gemelli - Jag förstår att du är läss nu de hör ju till på slutet tyvärr
Korall - Tack snälla korall, blir jätte glad då du tycker om sonens rum
Vad skönt att du är klar med Swappen jag har en bit kvar kan jag säga... När var de nu vi skulle skicka iväg dem? Lite glömsk när de gäller datum tyvärr.
Gonatt på er, lång arbetsdag imorn 11 timmar.
Jag lägger in mig också!
mölndal
längtar efter bäbis
mimmamum
JeaJea
Mufflon
LCroft
Birks och Kalles mamma
mimmi006
Pärla1
Lillafruluva
Karamellfabriken
Smultron och glass
Anton2005
Bandykillar
Peak
Camilla R
Smajla
Rori
VeroniQa
kaktus76
Lasseliten
Pressan
LinaoMatilda
Eddan
Busan
Kajsa M
Morsan Martina
Jezzika
Sylt
malins79
Ankmor
Värsta Supermamman
alfas
Toola
Sunna
Knyttis
Läser bara sista sidorna. Har jobbat till 19 och sedan vart och skött en kompis lillkille en stund. Nu ska jag raka vägen i duschen och sedan i säng Tråkigt att jobba då man inte hinner med här.
Lynn roligt att du varit inne!
Smajla - Jisses vad fin mattan blev - väcker ha begär!