Inlägg från: knyttis |Visa alla inlägg
  • knyttis

Vita hem del 5

SMAJLA - Härlig toppstjärna, testa med pärlor låter vackert! Visar den ena imorn, resten är väl inslaget de ska nämligen till makens badrum!

JULIAH- Krya på dig vännen, låter som en hemsk natt du beskrev! Känner med dig! Såg krukorna jätte fina. Ja de fanns mkt fint men inget jag kände att jag behövde...

LASSE- Hoppas sonens feber ger med sig! Kram!

• knyttis
    Himmelbit skrev 2007-10-20 17:09:03 följande:
    Den här lyktan som jag visade igår..Den kostar 279 kr på Fridas Gård - jag köpte två stycken för 80 kr / styck!!!! *nöjd*
    Helt underbar, vilket klipp!
  • knyttis

Sätter in en bild med då ni andra bjuder på ögonfröjd!
    Sängen på plats, ignorera lakanen dock som inte matchar. bäddningen...
  • knyttis
    juliah skrev 2007-10-20 17:20:37 följande:
    knyttis, vadå makens badrum...? Har ni egna badrum?
    Ja, vi har var sitt, vi har så olika tider så de bäst så! Så får jag bestämma i mitt och han nästan i sitt
  • knyttis
    Himmelbit-
    Ikea nya varianten av Hemnes med högre gavlar!
  • knyttis
    mimmi006 skrev 2007-10-20 17:30:55 följande:
    Karamellfabriken- vi valde utan spröjs i det runda fönstret, jag tycker att det ser mer marint ut med det, fråga mig inte varför! Himmelbit- Ljungs???
    Intressant, skulle du frågat hade jag sagt utan för dit hus är väl nytt nytt. Tycker att + spröjs skule passa Karamells hus som är ngr fler år på nacken... :)
  • knyttis
    Gullfina skrev 2007-10-20 17:39:07 följande:
    Åh, nu kommer jag inte in till era bilder.
    Nu kommer du in hos mig, fin ljusstake du visade!
  • knyttis
    Daggdroppen skrev 2007-10-20 19:02:12 följande:
    Nu får ni PLÖJA er genom mitt galleri om ni vill för jag har uppdaterat. En ganska ordentlig sådan Från början till en vecka innan flytt! Några lister saknas ju ännu, papper på golven och allmänt kaos, men blunda för det är ni snäll Jag och sonen går och duschar medan ni gör det
    Jag är inte inbjuden ju.... Vill kika!
  • knyttis
    Minimor78 skrev 2007-10-20 19:42:20 följande:
    Hejjag läser mycket här, men skriver sällan.Undrar om man kan få bli inbjuden till era konton, då många av er är stora inspirationskällor för mig.Har ett stort hus från 1811 som vi håller på att renovera. Naturligtvis mycket vitt/ljust! =)
    Låter så spännande, visa gärna bilder och berätta mera! Nyfiken
  • knyttis
    MariaV skrev 2007-10-20 21:06:00 följande:
    Jag slänger in en bild på babyfilten jag virkar. Men det tar sååå lång tid och det går åt så himla mycket garn.
    SÖT!
Svar på tråden Vita hem del 5