Inlägg från: knyttis |Visa alla inlägg
  • knyttis

Vita hem del 5

lasseliten skrev 2007-10-13 08:00:32 följande:
    Knyttis - nu kommer jag inte riktigt ihåg hur Juliahs tapet ser ut, men det finns massor med underbara tapeter hos Lim och Handtryck... Nyfiken, vilket rum är det som ska tapetseras? www.limohandtryck.se
    Jag ska kolla där - Tack!

Ja det är kökets ena vägg som just nu är cafe latte målad, tyvärr så blir det fläckar efter stänk som är oundvikligt när man har en vilding vid bordet...
  • knyttis
    lasseliten skrev 2007-10-13 08:00:32 följande:
    Knyttis - nu kommer jag inte riktigt ihåg hur Juliahs tapet ser ut, men det finns massor med underbara tapeter hos Lim och Handtryck... Nyfiken, vilket rum är det som ska tapetseras? www.limohandtryck.se
    Ååå vad vackra tapeter, finaste jag sett faktiskt och den fanns där i flere varianter. Nu ska jag kolla upp var jag kan se prov på deras tapeter i verkligheten! Tusen tack för det heta tipset!
  • knyttis

Mimmi- Vad roligt att du nappade på tipset och fick ett nytt bord! De var Gemelli som skrev om det först jag kommenterade det bara senare.

Spännande och vackra bilder ni visat! LCroft, Mimmi och Himmelbit!

Maken är efter Hemnessängen åt oss just nu - äntligen! Hoppas bara den finns i lager, det stod det på nätet men man vet aldrig med Ikea!

• knyttis

Passade på och gjorde en beställning till Panduro igår nu när de har rabatt kampanjen igång! Köpte ljusslinga, Tildeburkar och olika vackra band!

Skickade även in en beställning på Vakre Hjem...Tyckte jag var värd det då jag är lite krasslig pluss att jag tyckte jag behövde få den då ni höjt den till skyarna här inne!

Nu är sängen hemma - jätte nöjd! GLAD!

• knyttis
    mimmi006 skrev 2007-10-13 13:35:13 följande:
    Då vill jag ge Gemelli en blomma också, tack! Knyttis- vilken hemnessäng blev det?
    Dubbelsängen? Den nya som har lite högre gavlar om jag färstått rätt!
  • knyttis
    mimmamum skrev 2007-10-13 18:40:24 följande:
    Godkväll!Jag vill också ha Lasselitens kök! Får nog bli en fight om det! Kajsa, vad bra det blev med längderna OCH hyllan i sovrummet!Mimmi, snyggt sopset! Älskar när vardagsprylarna är en ögonfröjd! Knyttis, vad är det för erbjudande Panduro har? Vill också ha en ljusslinga och Tildabok!
    20%på dyraste varan och 10% på hela beställningen om du beställer för 325kr
  • knyttis
    mimmamum skrev 2007-10-13 19:40:36 följande:
    Mimmi, nej den får jag hämta till första advent! *längtar* Vem var det som hade köpt en Hjärtljusstake för vanliga ljus? Den var underbar den också! Är lite nyfiken på priset! Jag tycker min är dyr och då köper jag ändå direkt från Westergaard!
    Camilla R var det - där fanns den med el också , affär i Gamlastan Östralånggatan. Hon hade inte kollat vad den med el kostade, jag frågade nämligen henne för jag tycker din är så fin Kostade din runt 2000kr? De lite mkt för min plånbok just nu för ngt jag inte måste ha men vill
  • knyttis
    mimmi006 skrev 2007-10-13 19:48:20 följande:
    knyttis- vi har den gamla vita! Tog ni svart eller vit?mimmamum- du är som en kameleont ikväll... Det där låter som en trevlig butik, men varför känner jag igen namnet?
    Vita!
  • knyttis
    mimmamum skrev 2007-10-13 19:52:15 följande:
    Knyttis-jag beställde på direkten! Mimmi, kameleont? De verkar tyvärr inte ha någon hemsida,men jag gillade Traditions delen i namnet!
    Vad roligt!
  • knyttis
    mimmamum skrev 2007-10-13 19:57:48 följande:
    Knyttis ja 1990 kr för att vara exakt! Hoppas hon inte har höjt priset i år!  Hur mycket gav Camilla för sin? Vet du?
    Nej, tyvärr!
Svar på tråden Vita hem del 5