Inlägg från: knyttis |Visa alla inlägg
  • knyttis

Vita hem del 5

Min shopping på Ikea idag slutade strax över tusenlappen för massa smått och gott! Blev förvånad när jag kom till kassan för de kändes inte som så mkt i kassen...

Handlade:
    Baksett till barn
    Kastrullsell till barn
    Klossar till barn
    Småmjukisdjur de för en 5:a de var nya sedan jag kollade sist
    -------> allt detta till julkalenderklappar till William
    2st fattigmansljusstakar för blockljus
    blockljus
    adventsljus
    1st julstjärna i filt (den är jättefin, har provat hemma)
    paketpapper och snöre mm

• knyttis
    mimmi006 skrev 2007-10-10 19:52:56 följande:
    15 kronor på Rusta... ska vara till Hugos spis
    Vad häftigt fotograferat, nu fick jag se din hand , visade du ngn bild på dig då tidigare när vi höll på med det...?
    De såg dyrare ut en 15kr... Bra köp!
  • knyttis

VSM - Vad roligt att det löst sig med maken! Oj, min oasenliga blogg tycker du den är fin, jag som känner mig så liten i bloggvärlden.. Tack snälla!

Bea - Har hänt mig med att maken kommit hem med fel saker! Micro för ca 2veckor sedan faktiskt, har svalt den fighten och inte sagt så mkt... Som alla resonerat - man får välja sina strider man kan ju inte bestämma precis allt, men nästan Micron är nu jömd i ett skåp Skrattande

• knyttis
    mimmi006 skrev 2007-10-10 20:00:52 följande:
    Ja, det ser ut som om jag håller en blöja!  Jag visade allt upp mig i vår flashning här...
    NYFIKEN!
  • knyttis

Nu går jag och pysslar fram till Greys anatomi...får se om hon lever ikväll... Ngn annan som föjer med i serien?

• knyttis
    mimmi006 skrev 2007-10-10 20:12:05 följande:
    Finns i mitt galleri nu... det är jag som TAR bilderna i vår familj!
    Men jisses mimmi vilken söt pingla du är!
    (jag tänkte mig blond lockig...så fel man kan ha..och vilka föreställningar man får från inte vet jag!)
  • knyttis
    Beatrize74 skrev 2007-10-10 21:32:04 följande:
    Kikar alla på kanal 1 nu? Tycker de här tjejerna är så otroligt duktiga!
    Greys här med!
  • knyttis

Smajla - Missade det där med symaskinen, lät väldigt otäckt... Hoppas du får den fixad de var väl din mormors el misstar jag mig? el var hon sömmerska? Jag är säkert helt ute och cyklar..

• knyttis

Vi har fått fläckar på vår fondvägg i köket som ej går bort Nu letar jag en lite gammaldagstapet som jag har för mig att ngn här inne har:

blomma i mitten och som en salmiakruta av sträck ut mellan blommorna, finns i flere färger...

Ngn som känner igen -pleace?

• knyttis
    Smajla skrev 2007-10-10 21:58:51 följande:
    ja, det känns ju lite sorgligt eftersom det har varit min farmors och jag hade hoppats på att kunna ha den i ett antal år i alla fall.. jag fick den bara för några månader sedan.. nej, inte sömmerska men väldigt duktig på att sy.
    så var det!
Svar på tråden Vita hem del 5