-
Ja den är verkligen en pärla!malins79 skrev 2007-09-29 20:28:28 följande:Knyttis, vad fin sängen är!
-
Tack skulle jag ju skriva ocksåmalins79 skrev 2007-09-29 20:28:28 följande:Knyttis, vad fin sängen är!
-
Juliah - Du får säkert bli lika glad nästa vecka! Är övertygad om det! Känns nästan som en bagatell nu när man bearbetat det hela med plexin. Jo de slank ner en underbar vit brödbox i keramik samt en liten ljusmanschett också. De fanns massa fint där, hann inte botanisera då maken hade brottom och sonen sov i bilen in och ut på 15minuter Vackert så!
Mimma-Tack! Plexin kan man inte ha kvar de låter som ett åskväder när man rör/nuddar i den. Tänk det: om sonen skulle börja trumma på den där på natten - Nej tack! Men de var lite trixit, ville ju inte att färgen skulle släppa, men de gick.
Skogis- Va SKÖNT att han mår bättre nu har varit riktigt orolig för er och kännt att de varit svårt att hjälpa då vi inte bor nära. Annars skulle ni ju ha kunnat komma till mig på jobbet! Kram!
Peak - Vilken j----la skitstövel till chef, gå du och prata med hans chef så du får de hela utrett. Kram!
Välkkomna nya ansikten -
Mimma - Ja och angående säkertheten så tror jag inte att det är ngn fara, de en minimalkant och tätt mellan ribborna så en liten har nog inte kordinationen och kraften att få till det och när de väl börjar ha det då ska man ju ta ur sidan.
-
Tack alla för värmande ord om sängen - sonen har snussat fint hela natten så han godkände den me
Här ser ut att bli en vacker höstdag idag - får se vad vi hittar på! Känner mig trött och fortfarande förkyld borde väl vila men hemmet ropar efter städning igen...
Juliah - Känner med dig och tvättproblematiken, låter otroligt att det kana vara din verklighet hoppas hoppas de löser sig med grannens hjälp.
Smajla- Grattis på bröllopsdagen!
-
Har läst igenom hela dagens skörd av inlägg, kommenterat prydligt ala Smajla syle och så försvann allt...Morr de har hänt oss alla...
Nu är det sängdax, 11timmars arbetsdag imorn... Ha en bra start på veckan allihopa! -
Grattis Jea!
Orkar ej kommentera, helt slut efter min arbetsdag jag med som Kajsa lika lång!
Trevlig kväll! -
Jäätte fiiint! Hur mår du?gemelli skrev 2007-10-02 20:41:06 följande:Lite smygbilder, inte helt klart. www.archipelagohome.blogspot.com/
-
Vad roligt att du mår bra! Visst var det så att du är hemma f.o.m nu, då har du tid att drömma inredning och babygrejjs i mängder-kul!gemelli skrev 2007-10-02 21:05:06 följande:Enji & nuble & knyttis,Tack, som sagt det är inte klart än. Väggen ska göras om lite, till min mans glädje Men vad gör han inte för sin gravida fru knyttis,Jo jag mår sådär... Inte allt förlångt kvar nu hoppas jag på den här graviditeten
-
Vilken tur man har ibland! Ser fram emot bilder!Pärla1 skrev 2007-10-02 22:11:17 följande:Usch...ta det riktigt lugnt och skönt imorgon! Det är du värd!Idag har det varit fullt upp, vill aldrig jobba mer ...*undrar om man kan bli "lyxhustru" utan lyx?*Har börjat sy gardiner till matsalsrummet av gamla lakan, sytt hjärtan, håller på med näckroslampan och sen har jag FYNDAT!!!!!!En vän till mig, hennes sambos plastpappa(invecklat) ska flytta och ville bli av med grejer hemifrån, åkte dit och på golvet står ca 1/2 meter hög gammal fågelbur från 20-talet!!! dock utan underrede, men vem bryr sig?*dregel dregel* Jag tänkte att den blir väl dyr??? 50 kronor betalade jag. sen ett litet halvnånebord, har letat efter ett större, men jag ville ha detta också, 50 kronor det med! Sen fick jag en gammal dörr som suttit på ett skåp, kan vara kul att göra nåt av, skriva nåt fint på eller nåt. Jag e sååå glad!ååh så fint i vardagsrummet! Härlig stol du har till lillkillen! Vad roligt att det löste sig till slut med sofforna!emmasa skrev 2007-10-02 23:11:26 följande:Nytt i min blogg. Visar resultatet efter mina hemska försök att ändra mina trista beiga överdrag till sofforna. det blev bra tillslut.www.alfridashem.blogg.se