Inlägg från: knyttis |Visa alla inlägg
  • knyttis

Vita hem del 5

Godmorgon!

Vad mkt otäckt ni berättat om... jag blir riktigt ledsen av allt tråkigt som sker runtom oss hela tiden! Skönt att höra om "mimmi med handväskan" och "syrra som mejt ner mobiltjuven"!

Jag och sonen har vakat i natt, han håller på få en till tand och jag har haft frossa...
    Vi får ta de lugnt idag...

Ha en skön dag!

• knyttis
    Pärla1 skrev 2007-10-12 10:31:39 följande:
    Hjälp...vad har hänt??????????
    Här inne har det berättats bl.a om makar/syskon som har blivit misshandlade, knivskurna och allt möjligt i oprovoserade bråk...

Nu ska jag gå lägga mig en stund! Behövs verkligen mår inte alls bra. Har precis gett sonen mat (fick trixa och lossas ge katten först då åt han ca 10 skedar - Fniss) en Ipren och lagt honom för att sova... Nu ska jag passa på!

Igår kom W:s Nyblom & Kolén sängkläder = underbara, de är tvättade nu och väntar på att bli strykta!

Maken planerar åka efter Hemnes säng i helgen
  • knyttis

Lillsyrran - Bor i Sigtuna norr om Sthlm i ett vitt Radhus (på gaveln som tur)99kvm, äger det men ser det som temporär lösning tills drömmhuset dyker upp!

Smajla - Härligt i sovrummet, jag har missat din radio såg ingen på bilderna...? Nyfiken i en strut!

• knyttis
    Smajla skrev 2007-10-12 12:08:23 följande:
    Du får visa bilder sedan på sängkläderna! Krya på dig!
    Klart jag gör
  • knyttis
    Smajla skrev 2007-10-12 12:10:32 följande:
    tackar! om man klickar på länken i inlägget så kan du se radion.. men jag kan ta in den här också..
    Tack tackar, vad roligt att du visade den här till mig som är lite mindre kunnig i bloggvärlden! Radion = En vacker pärla! Vilken ögonfröjd!
  • knyttis

Kajsa - Vackert blev det - stilfullt! Båda är fina men de väl roligt med ombyte

Gemelli - Bra tips om Syster Lycklig rea på Elviras! Har du hittat ngt du vill ha?
    Om de skulle funnits en skänk skulle jag nog hoppat i taket men de fanns de ju inte... Kökssoffan är ju supersnygg men svart, tror de skulle bli för drasiskt hos oss!

Juliah - Ha en underbar dopdag imorn  

• knyttis
    Camilla R skrev 2007-10-12 21:10:51 följande:
    Idag, äntligen har jag blivit med hjärtljusstake från Westergaard & Kovacs -som jag har längtat. Bonusshoppingen från igår var en liten ljusstake från Monica Johansson. Nyfikna är välkomna att kika in i mitt lilla galleri. Själv är jag glad och nöjd över att jag/vi sakta men säkert (?) går mot ett mer vitt och harmoniskt hem -även om det i mina ögon går lite långsamt.
    Har kollat in - lyckans ost du!
  • knyttis
    LCroft skrev 2007-10-12 19:03:49 följande:
    knyttis: Mår ni bättre nu?
    Tack kompis! Jo dagen har gått sådär, har varit inne hela tiden för jag varit så hängig och William har inte varit glad över det. Han har gått med fingrarna i munnen mäst hela tiden och varit grinig. Har pysslat lite med swappen så de känns bra! Lästa på Internet att Vasa hade fått snö - du med?

Har du hittat ngt större fat till bordet? Tyckte det lät som en bra idé! Ha en skön helg!
  • knyttis

Enji - Kanske lillen kommit nu? Håller tummarna! Kram

Lillafruluva - Ha en bra dag på jobbet, hoppas den susar förbi så du får komma hem snabbt! Du får visa bilder sedan på dotterns rum - visst!

Juliah - Ha en underbar dag - pirrar det i magen? Jag kommer ihåg hur glad och pirrigt det kändes när Williams skulle döpas. Den dagen glömmer man inte! 
    Jag undrade förrästen tidigare vems tapeten är du har i köket funderar på liknande? Din är superduperfin!

• knyttis

lasse -Åh tjejmiddag de låter roligt! Blir ni många?

Dagens  program är städning för min del (mår mkt bättre idag säkert pga att sonen sovit hela natten till 6 ) och maken åker förhoppningsvis till Ikea efter Hemnessängen - Jipiiii!

Ha en bra dag allesammans!

Svar på tråden Vita hem del 5