Inlägg från: lasseliten |Visa alla inlägg
  • lasseliten

Vita hem del 5

God morgon!

Grattis Milda Maränger och vad roligt att du är tillbaka!! Blir alldeles tårögd över sååå glada nyheter!

Även grattis till Juliah som får sin tvättstuga snart hoppas vi!

Nep, nu ska jag duka av frukosten! Min morgontidiga son har blivit en riktig sjusovare! Idag är sonen på dagis. Tror att jag ska börja med swapen idag Precis, jag har inte börjat än!!   *jobbar bäst under stress*

• lasseliten

Bea- virkning på tåget låter som en toppen idé. Förstår att du känner dig stressad! Det är mycket som händer i ditt liv nu! Tycker att det är så roligt när du tittar in i tråden ibland! Du är verligen en idéspruta och är klok som en uggla!

Kajsa - skönt att höra att det är fler som inte har börjat än! Fast du är ju hur snabb som helst! Hm, tror att jag lejer bort utsågandet av hästarna. Annars kommer det här aldrig gå!

Snart kommer en elektriker för att kolla på vår varmvattenberedare! Se om det är fel på elen eller om den är trasig! Verkligen ogillar såna tråkiga utgifter!

• lasseliten

Malins - jag kommer inte in på din sida. Får jag?

Bea - sug åt dig som en svamp! Allt är sant!

Camilla - vilket fint hus du visar. Ligger det vid Daisy´s ungefär?

• lasseliten
    014.JPG

Så, swapat har jag gjort liiite idag. Undrar, ser formen på dalahästen ok ut? Har stirrat på den för länge nu, så jag själv kan inte avgöra! Hilfe, bitte!
  • lasseliten

mölndal
    längtar efter bäbis
    mimmamum
    JeaJea
    Mufflon
    LCroft
    Birks och Kalles mamma
    mimmi006
    Pärla1
    Lillafruluva
    Karamellfabriken
    Smultron och glass
    Anton2005
    Bandykillar
    Peak
    Camilla R
    Smajla
    Rori
    VeroniQa
    kaktus76
    Lasseliten

Bra idé! Lägger till mig med!

• lasseliten

Kan någon snälla hjälpa mig?! Har fått blod på min vita sthlmssoffa! Sonen hade slagit i läppen på dagis, och det blödde lite fortfarande...Hur gör jag nu för att få bort fläcken å bästa sätt...Nån som har nått tips på bra medel eller så?

Svar på tråden Vita hem del 5