Inlägg från: lasseliten |Visa alla inlägg
  • lasseliten

Vita hem del 5

slösurfar och kollar ikeas julpynt. Ska nog ta mig en sväng ditåt i veckan...

• lasseliten

vsm- japp, det ligger ut på sidan...Ingen egen del...men ligger, det jag har hittat, under både belysning och dekoration...kolla på nyheterna där..

• lasseliten

Ni kanske lägger barn? Ska jag fortsätta ösa på? Min son var såå trött efter allt gnäll idag så han somnade ovaggad...

• lasseliten

äger 1 julstjärna och en kyrka som jag hade som liten... har inget annat till våra fönster i juletid...

vi har 15 fönster, i alla hänger vita hissgardiner från ikea...Vad blir finast? Stjärna eller ljusstake? Nån som tycker nått? snääälla!

• lasseliten

Numberone - kolla på nyheter, det finns julgrejer på både belysning och dekoration...hittar du?

• lasseliten

Kaktus - kläderna finns på www.villervalla.se De är jättefina tycker jag...men senast jag såg dem live så tyckte jag att de kändes lite smala/trånga...(hoppas att det var ok att jag svarade martina.. )

Bea - hänger med i kören, byt så det blir rätt!

• lasseliten
    Peak skrev 2007-10-10 11:35:07 följande:
    Åh vart fyndade du den? (kostade) Det skulle jag också vilja ha en!Birks och Kalles mamma - hur 17 citerar man många? När jag byter sida försvinner citatet och det går inte att kopiera?
    vet att Bruka har en sån liten stol. I deras bus och kul-serie. Jättesöt är den!
Svar på tråden Vita hem del 5