Inlägg från: lasseliten |Visa alla inlägg
  • lasseliten

Vita hem del 5

kajsa - om du vill så kan du skicka hit gardinerna! Tror att de är jättefina! Du är ju hur bra som helst på att sy! Nep, nu är sonen färdigbadad. Dags för bompa och myspys.

ha en härlig fredagskväll!

• lasseliten

God morgon! Sitter också alldeles tårögd, massor med lycka till-kramar Enji. 

Juliah - lycka till med dopet idag! För visst var det idag? 

Här hemma ska det städas och fixas. Tjejmiddag ikväll. Ska laga thaimat tror jag...

• lasseliten

Det tar lång tid för mig att skriva ett inlägg, kommer saker emellan hela tiden... Klart det är idag som E döps! Lova att ta bilder på dukningen och allt annat fint du gjort! Och gärna lilla söta Elle så klart!

• lasseliten

De här tapeterna är underbara tycker jag. Deras tapeter hade vi i lägeheten och vi har tapet därifrån nu i huset. Tapeterna är ju handtryckta och det ger ett väldigt fint djup och lyster. Tror inte att de är så bra att torka av tyvärr, de är ganska matta, men du kan ju alltid höra dig för om du fastnar för någon därifrån....

Jo, v blir bara några stycken...vi ska dock prata massor och dricka vin....men inte massor med vin dock, bara laaagom

• lasseliten

Himmelbit - så här ser vårt räcke ut...vi har ett gammalt hus så tror att det är orginal...det är för lågt, men än har vi inte fixat nytt...sonen är inte så stor än, men det känns lite läskigt!

P1010115.JPG

Svar på tråden Vita hem del 5