Inlägg från: lasseliten |Visa alla inlägg
  • lasseliten

Vita hem del 5

Hej vita vänner!

Massor att läsa ikapp! Roligt! Mår som jag förtjänar idag, hade vinkväll med tjejkompisarna igår. imorse när jag skulle ställa mig i duschen för att vakna till liv så inser jag ganska snabbt att vi inte har något varmvatten!! Varmvattenberedaren har gått sönder, på min bakisdag... (dessa dagar har väääldigt glest intervall bara så ni vet  ) Bra start på dagen va?!  

Kmmer inte ihåg allt jag ville kommentera, några ville bo i min SMEG? Eller hur var det?

Bea - undrar också hur ert hus ser ut? Spontant röstar jag för alt 3. Klassiskt och de kommer ni inte tröttna på!

• lasseliten

Idag har vi fått hem en Moraklocka. Arvegods. Mamma och pappa ville bli av med den redan nu och eftersom jag är äldst så...men den är VÄLDIGT färgglad... Mannen är inte spec förtjust! Jag gillar den eftersom den har funnits i släkten väldigt länge...fast den känns sååå grön! Vilka problem va?!

• lasseliten

Så, nu har hela familjen varit hem till mor och far och lånat duschen! Vill ha tillbaka varmvattnet NU tack!

Alla mina vita vänner får plats i SMEGEN! Perfekt, då har jag ju alltid smakråd nära till hands! Man vet ju aldrig, men min tur så kraschar väl datorn snart!

Mimmamum - tala om berg- och dalbana...förstår att du längtar efter den tråkiga vardagen då inget oväntat händer....

Kajsa- vilka urfina saker du har pysslat ihop! Jättefint och inspirerade!

Nublu - väntar med spänning på din shop!!

• lasseliten

Malins - det ser jättemysigt ut med fasadbelysningen! stiligt! Kul med fina fynd till vardagsrummet! Alltid kul att se bilder också!

VSM - tycker att skåpet ser fint ut! har också letat lite efter nått liknande och det där verkar vara ett fynd!

Så VSM, hur ser ditt hyllplan ut?

Svar på tråden Vita hem del 5