Inlägg från: mimmamum |Visa alla inlägg
  • mimmamum
    gemelli skrev 2007-09-27 08:56:43 följande:
    Apropå Himla,Någon som varit på deras utförsäljningar någon gång?Dom har en vecka 41 i deras outlet butik vid gärdet, torsdag-fredag HÖSTENS UTFÖRSÄLJNING I STOCKHOLM Öppettider:Vecka 41, tor - fre, kl. 11-18, lör - sön, kl. 11-16 Adress:Outletbutiken, Öregrundsgatan 3T-bana Gärdet, uppgång Värtan
    Min kompis har det! Kom hem med MASSOR av fina saker till nästan inget pris alls! *avis* Porslin, handdukar, tvålar och gardiner!
  • mimmamum

Ja de verkar vara rikigt bra, hade kunnat tänka mig en modell större också! Fast tanken är att det ska komma ett litet bord och två stolar där bredvid någon gång i framtiden, så då är ju de små bra!

• mimmamum

Vad kul att ni stickar tjejer! Jag brukade virka när jag hade TID, det var avkopplande och roligt! Babyfilten lär väl bli klar när barna har flyttat ut och jag är pensionär! Skrattande

juliah vad är det för hobby du skaffat dig?

LCroft, underbar soffa!

Jag dricker inte heller kaffe men köpte denna till min kaffetokiga sambo, espresso och brygg, tycker den är rätt ok! http://www.netonnet.se/index.asp?iid=75842

• mimmamum

lasse, jag HÅLLER PÅ Skrattande och virkar en filt med mormorsrutor, har gjort det ett år och den vill aldrig bli färdig, men med lite peppning från er så! Det är verklign kul att virka, jag tänkte virka tofflor också i framtiden, såg en så mysig beskrivning förut! Är det någon som kan skänka mig lite mer TID! Skrattande

• mimmamum
    juliah skrev 2007-09-28 15:49:16 följande:
    Vem var det som behövde tips på present?Den här korgen ska min mammas sambo få på sin födelsedag imorgon
    Underbar!!

Kajsa, fy så otäckt! Kram till dig!

Jag har haft en så dålig dag så det är osannolikt! Har gråtit och deppat hela dagen, tanken var att vi skull byta in vår bil nästa vecka och köpa en ny. Igår brakade bilen ihop och hela motorn måste bytas ut vilket kostar 15000 kronor, sån OTUR! Oljan var helt slut, men ingen varningslampan har tänds, den är bara några år gammal. Dessutom har min sambo tappat bort både kontokort och körkort idag, sonen har lyckats bli väckt två gånger av folk som knackat på och har knappt sovit en halvtimme på hela dagen, dessutom är han jätteförkyld och sover dåligt på nätterna. Jag är så trött och ledsen att jag inte vet var jag ska ta vägen, inte ens inredning piggar upp!

Fick bara lov att få ur mig det, hoppas morgondagen blir bättre! Jag försöker intala mig att det vikigaste är att vi alla är friska och så är det, men 15000 är verkligen mycket pengar och vi hade så längtat efter den andra bilen.
  • mimmamum

Knyttis åh så avis jag blir! Den är så underbar! Har ni tagit bort plexin alltså? Är den riktigt störande? Man vill ju att det ska vara säkert också!

Skogsstjärnan, vad skönt att din son mår bra igen!

juliah, usch stackare, tvättproblemet lät inte alls roligt!

Svar på tråden Vita hem del 5