-
Varsågod! vad kul att du fått den!Jezzika skrev 2007-09-22 17:45:49 följande:mimmamum: änglapållen var jättefin! tack
-
INOX, jag blev väldigt förtjust i vovvens leksaksförvaringskorgar (lååångt ord).är de nyligen inhandlade på Åhlens?
Nu var jag och handlade lite gott till ikväll, loppispengarna gick nästan åt! Lite goda ostar, kexer olika röror, godis, chips och massa annat smakskigt, det tycker jag att jag är värd efter en hård dags försäljining!
-
Oschysst!! Vill ju ha det NU! Underbart!nublu skrev 2007-09-22 18:47:18 följande:www.hemnet.se/a.asp&q=1&s=4För att fresta alla husletare i tråden.
-
VSM-jag tycker förslag nummer två! Det såg så mysigt ut!
-
Det första förslaget kändes lite för rörigt med ljuslingan, tror spegeln gör sig bäst där "naken"!
-
Grattis Adamama!
Tack till INOX, för papperskorgs tispet! Nu står två här hemma som leksaksförvaring, bilder kommer senare! Verkligen prisvärda!
-
Nytt inlägg, mina nya lampor! Välkomna!
-
Tack är så nöjd och glad att de äntligen är mina!
-
Åh så fint, var har du hittat den, vill se MER!Beatrize74 skrev 2007-09-24 11:47:12 följande:Inte än VSM...kika in den här innan du loggar ut! :-O Jag blir babyblå av avund känner jag!
-
Åh, jag håller på att tänka ut en tårta till sonens 1-års, funderar på en spöket Laban tårta, den måste ju vara VIT såklart! Hittade då denna tråd, kolla bilderna: www.familjeliv.se/Forum-11-240/m23141218.html Helt OT jag vet! Men sååå kul!