-
Men så tråkigt! Kram från mig också!sunmaid78 skrev 2007-09-24 17:45:13 följande:Har försvunnit härifrån ett tag då min sambo kommit på att han vill separera.................................Hur livet kan ändras från dag till dag.......Återkommer då jag landat lite...
-
Godmorgon!
Himmelbit, jag köpte också tidningen, blev riktigt besviken faktiskt, det var ju bara som en huskatalog, väigt tråkig! Men husen var ju fina!
Den vita chokladen låter så smaskig!
-
Vårsol, självklart vill vi se bild!
Lantliv är alltid trevlig tycker jag! Ett tips: jag bad vår bokhandel som säljer mycket tidningar ta hem Vakre Hjem till mig varje månad, de har den servicen och det kostar inget extra! Kanske är värt att fråga!
-
Nytt inlägg! Välkomna!
-
Knyttis tack! Måste erkänna att jag inte hunnit sy någon mer kudde, vill så gärna men tiden räcker aldrig till! Nästa vecka hoppas jag blir lite lugnare!
-
Stort GRATTIS Numberone! Jag håller verkligen tummarna för er!
Idag har Lena varit på besök, ni vet hon jag fotade hemma hos. Vi har snackat inredning i massor, så kul!
-
Svart är aldrig fel! Jag blev så nöjd med min stol!mimmi006 skrev 2007-09-26 20:06:16 följande:VSM- den där skulle jag måla svart! *hukar mig för flygande föremål*
Ibland blir jag så trött på folks kommentarer som dessa: Hur hinner du med allt pyssel, inredning och dessutom att BLOGGA! Det är nästan meningen att man ska känna dåligt samvete, de verkar tro att jag skiter i allt annat och bara bloggar! Vadå?! Får man inte ha ett intresse? Jag varken joggar eller samlar på frimärken, bara för att man är mamma är man BARA det då?! Blir så upprörd! Jag vet att folk inte menar nåt illa men jag är bara så trött på frågan hur jag hinner, nån som känner igen sig eller är jag ensam? -
Tack tjejer, känns lite bättre nu! Nej inte ska väl jag skämmas för att jag har ett intresse, sitter hellre här än slöar i soffan!
-
Hihi, en del verkar vara höga på nåt annat än inredning!? *fniss*Mimmi, sängen var ju bara FÖR underbar, så stilren och klassisk! (INTE)Sylt skrev 2007-09-26 20:35:52 följande:Vi ska nog inte knapra så mkt roliga svampar mer i denna tråden...
-
Smajla, KRAM till dig! Hoppas du kan finna styrka någonstans!
Och tack igen, det är nog så, jag ska inte ta det så negativt, men det som stör mig är att folk bara måste kommentera det man gör, och då inte bara positivt, det är nog avundsjuka. Ibland är man tillgänglig för att ta åt sig helt enkelt, men jag är glad att jag har ett så roligt intresse och som jag verkligen brinner för!
Emmasa, vad mysigt det såg ut i er hall!