Inlägg från: gemelli |Visa alla inlägg
  • gemelli
    Sylt skrev 2007-09-02 23:22:07 följande:
    Säger fortfarande "-Köp!"
    Hahahahahaha dig vågar jag inte lita på Penga mun
    En liten Vide i magen enligt ul
  • gemelli

Åååå vad lite som kan göra en glad I helgen fick vi upp alla lister i vardagsrummet, Äntligen

Nu till min fråga, tycker ni jag ska måla dom en gång till eller är dom fina när dom är lite råa?

• gemelli
    malins79 skrev 2007-09-03 14:37:04 följande:
    upplevs gipsskivor som mjuka och  en spacklad vägg som hård?Jag tycker det är konstigt att M måste lyssna så mycket på vad målarna säger och inte på mig?!Jag ville måla vårt stora rum vitt, typ Mio mandel men nähe målarna och M tyckte det blev för vitt så det blev Mio sand och jag skulle gärna måla vitt där med men det är ganska nygjort
    Vi har bredspaklade väggar i sovrummet och gips i vardagsrummet. Jag ser ingen skillnad
  • gemelli

lasseliten,

Ska bli här kommer en lite närmare, vet dock inte om man ser så mkt bättre på den

• gemelli

Salmiak,

Jättefiiint som vanligt!

Tack alla får era komentarer ang mina lister. Ja jag behåller dom som dom är

• gemelli

Salmiak,

Vad gör du av alla kuddar? Har ni ett kuddrum där hemma

• gemelli
    Adamama skrev 2007-09-03 17:10:03 följande:
    Hoppsan, såg att du bestämt dig för att inte måla dem mer. Ignorera mitt inlägg ovan då. Jag vet hur lätt det är att bli ambivalent som gravid.

Men tror du att dom blir tårligare bara för att jag gör en strykning till? Handlar inte det om vilken typ av färg man har?
  • gemelli

Ni som har symaskiner, vad har ni får någon o vart har ni köpt den?

• gemelli
    juliah skrev 2007-09-03 17:31:18 följande:
    gemelli, jag har en Singer!numberone, jag har inte sytt ngn men de jag har täcker hela fönstret om man rullar ned, så skulle jag även välja att sy!
    Ny, gammal, vart har du köpt den o för?

*nyfiken i en strut
Svar på tråden Vita hem del 5