-
12 år Herre Jesus, då köpte jag ridbyxor och hovkratsarjuliah skrev 2007-09-03 17:37:45 följande:gemelli, köpte den sprillans ny i Finland när jag var 12, hade sparat mååååånga tusenlappar minns jag
-
Gud vad gulligtjuliah skrev 2007-09-03 17:42:47 följande:gemelli, Jag har alltid pysslat, i flickrummet, lägenheten och i huset!
-
Åååååjätte jätte fiiiiint, vill haSalmiak6 skrev 2007-09-03 22:02:29 följande:www.hemnet.se/a.asp&q=1&s=4Alltså, detta hus måste ni bara se!!!
-
Godmorgon!
Lasseliten:
Underbara vitvaror, ert kök kommer bli en dröm!
Fotograf K:
Hoppas att allt går bra för din son idag. *Stackare
Juliah:
Kan du inte komma ut till oss här på Värmdö. Så kan du få en heldag på salongen, det skulle en två-barnsmamma behöver.
Jag ska ju nu anställa en ny tjej inom den snaraste framtiden och behöver då någon som är en villig "elev" för utbildning av min nya tjej...!
Kan det vara nått? Löser nog inga problem, men dock få dig att känna dig lite extra omhänditagen.
-
Jag tycker inte man ska tapesera sånna där små ytor imellan dörrarna. Dom ska vara helvita så dörrarna försvinner, eller smälter ihop.Karamellfabriken skrev 2007-09-04 09:02:50 följande:Hej alla!Kan ni tycka till om tapetval i vår hall?Det är ganska mycket väggyta eftersom hallarna uppe och nere hänger ihop + trappuppgång.Dörrar, möbler och trappa är vita. Golvet är ek med mörkt grå klinkers (eller liknande) i entrén.Det blir vita taklister och höga, vita golvlister.Så här ser dörrarna ut (och tapeterna vill man bara kräkas på).www.familjeliv.se/krypin/karamellfabriken/gal...HJÄLP
Men däremot kan man ju ha en tapet som fond eller på större väggytor. Kan du inte ta flera bilder? -
juliah,
Hahahaha ja just nu känner jag mig INTE som en fräsch hudterapeut, en överviktig foldhäst som har svårt med vändningarna.
Men en fredag blir även bra för mig. Vi får kolla lite närmare på när det blir då. Min nuvarande tjej är kvar till den 15 sep, sen får vi se när den nya kan börja.
Men hoppas det blir snart...
-
knyttis,
Ja ansökningar är inte problemet, de rullas in i massor just nu. Problemet är att hitta gobitarna.. men har hittat en intressant tjej som jag hoppas på. Men vi får se
JA ang påslakan till spjälsängar. Om man nu skulle väjla ett sånt påslankan som jag visade. Så går ju det inte alls ihop med en Lexingtonspjälskydd.
Hur gör man då? Ska man ha flera olika spjälskydd då oxå, hmmm sånt här är ju jättesvårt.
-
Ska ni behålla panelen i trappen?Karamellfabriken skrev 2007-09-04 09:32:02 följande:Nej, jag är också helt allergisk mot mönster. Tyvärr har jag alldeles fått hjärnsläpp vad det gäller hallen så nu kommer jag att slänga in den värsta bilden i vita-trådens historia eftersom jag MÅSTE ha er hjälp. *Skäms*Brainstorming önskas.Förutsättningar:Inbyggnadsgarderob på väggen in till höger.Samma tapet upp i trappan och på övervåningen.Två st "dörrlösa" öppningar till vänster.Golvet ska vara kvar.www.familjeliv.se/krypin/karamellfabriken/gal...
I så fall tycker jag att ni ska MÅLA hela hallen vit och fortsätta med panelen ner i hallen oxå... -
Jaaaa Gud vilken skillnad, blev ju superbra och superfintVärsta Supermamman skrev 2007-09-04 09:38:12 följande:Här är den! www.familjeliv.se/Forum-5-87/m24060646.html
-
Ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååemmasa skrev 2007-09-04 12:12:21 följande:Lite nytt i bloggen
Den låten hade vi oxå på vårt bröllop, nu gråter jag
Sååå fint!!! Vill oxå ha