Inlägg från: gemelli |Visa alla inlägg
  • gemelli

Vita hem del 5

Kan man bara lägga sig ner och DÖ? Gråter

Faaaaan vad livet känns jobbigt just nu. Idag när jag kommer till jobbet så säger min anställa tjej upp sig Gråter 8 veckor kvar till förlossningen Gråter
    Shit vad trött jag är på att ha det här företaget. Säljer snart skiten och flyttar...

(ursäkta språket) men blir bara så less. Förlåt att jag kommer in och klagar lite Generad

En liten Vide i magen enligt ul
  • gemelli

nublu,

Tack för mailet föresten. Ska läsa det imorgon orkar inte just nu.
    Ja jag kan inte förstå hur vissa människor är funtade

Mori,

Nej egentligen inte finns en del, men såå mkt skit på marknaden. men hur ska jag hinna lära upp en ny. Jag som blev heltidssjukriven igår Gråter

• gemelli
    mimmi006 skrev 2007-08-30 21:56:30 följande:
    Gumman... har du inte nån nära som kan hjälpa dig, som redan är inkörd? Har hon ingen uppsägningstid?
    Jo 2 veckor men hon har sagt att hon kan stanna i 1 månad. Men det gör hon bara för att inte ska missa sin A-kassa. Jävla skitungen!!!Skrikandes
  • gemelli

Ååååå vad gulliga ni är....

Hoppas jag hittar någon snart, så kan hon gå om 2 veckor så får hon ingen A-kassa. Usch vad elak jag är, men just nu känner jag mig sååå bitter....

• gemelli
    INOX skrev 2007-08-31 13:29:36 följande:
    NU är vårt kök tapetserat!!! Gissa OM jag är nöjd? Blev helt otroligt bra ju!!!! *hoppar jämfota av glädje*Ni måste kika i bloggen!!!!!!!Puss på er alla!!!wherethewhitethingsare.blogspot.com/
    Åååå vad fint det blev. Vart har du hittat brevlådan som du har i din blogg?

mimmamun,

Älskar råa dalahästar. Så fina innan dom blivit rundade!
  • gemelli

Apropå fraken ifrån danmark, hur dyrt är det? Är det både volym o viken?

• gemelli

Om det är någon som ska till Formex i helgen så måste ni kolla in Oscar Borgströms monter. Han har dom mest underbara marina sakerna man kan hitta.

Här är bla ett par kuddar som jag vill ha, tyvärr är dom väldigt dyra...

http://www.blandkobbaroskar.se/textil/images/textil2.jpg

• gemelli

NR,

Just nu förstår jag precis hur du känner dig. Mitt i alla min lycka så kommer allt elände, så jag känner att kan man aldrig få njuta helt ut...

Men bebben kommer det lovar jag dig, kramar om!

Stativlampan jag har har jag köpt på Vita Hem i Sickla, den kostade 2000 kr med lampskärmen.

Jaa jag vet visst är kuddarna fina. Hela hans sortiment är underbart, du skulle gilla allt ifrån tavlorna till väskorna. Allt är gjort i segledukar, sååå fina!!!

Jag var på nublu här på FL att hon skulle ta in det i hennes webshop så vi kan shoppa

• gemelli
    Adamama skrev 2007-08-31 16:29:01 följande:
    NR - det här kanske? www.hemnet.se/a.asp&q=1&s=4..tror dock att banken skulle vara tveksam att låna ut de pengarna till mig. Men kanske till dig? www.hemnet.se/a.asp&q=1&s=4Eller detta - fast kanske i minsta laget...
    UNDERBARA, vet dock inte om jag kan kalla dom "hus" mer SLOTT
  • gemelli
    Birks och Kalles mamma skrev 2007-08-31 17:27:44 följande:
    Nämen! Som om du inte hade nog med foglossning och förlossning just nu! Vad har du för typ av företag?
    Ja det känns tungt. Driver en hudvårdsklinik så det är en hudterapeut som sagt upp sig. Inte så lätt att hitta på sånna tyvärr.

Ja kobbar & skär är en underbar butik, besöker den jämt när vi åker till vaxholm.
Svar på tråden Vita hem del 5