Vita hem del 5
Salmiak- jag tänker lite på utbyggnaden... har ni funkishus? Jag tror inte jag har sett "hela" huset!
Salmiak- jag tänker lite på utbyggnaden... har ni funkishus? Jag tror inte jag har sett "hela" huset!
Instämmer! Jag har inte heller gjort det, men blir lika inspirerad var gång...
Hmmm.... jag håller inte med! Jag funderar under tiden jag lagar mat (nu)... men rabatten var verkligen fin, du sparar väl den?
Isabellas har många fina tvålar, tycker jag. Det var nån ny sida som hade liknande... kan det ha varit www.countrystyle.se ... vänta, jag ska kolla!
INOX- de här tänkte jag på! storegardencountryliving.e-butiken.se/ Men du kanske vill ha i glas?
INOX- då skulle jag nog ta en fin från Nordljus ... nordljusinredning.e-butiken.se/
Salmaik- jag klurar på er utbyggnad. Om du vill fortsätter jag att fråga på och komma med mina funderingar!
Var det ett sovrum och en vinterträdgård i utbyggnaden?
Vilka väderstreck ligger de i?
Vill ni ha nyfunkis stil? Fick för mig att du var mer new england.. ?
Salmiak- jag kommer inte på nåt vettigt, förlåt!
Jag skulle nog satsa på en enklare variant, som var mer i den här stilen: www.trivselhus.se/BildArkiv.aspx.
Men det är ju jag! Det är häftigt med nyfunkis också, det enda jag kan komma på är att jag skulle göra mindre fönster till sovrummet. Såna smala som sitter långt upp, om det skulle vara funkis.
Ska ni ha ert sovrum där? Skulle man kunna ha någon mysig övergång mellan vinterträdgården och sovrummet?
Tillbaka efter att ha kollat på den nya svenska Birro serien. Så bra, tyckte jag!
Salmiak- jag vet inte riktigt hur ni har tänkta att använda rummen, men eftersom det ligger lite avskilt så skulle det var härligt med skjutdörrar mellan rummen. Men det kanske inte skulle vara så praktiskt! Jag skulle definitivt ta in en arkitekt, de ser saker som man inte tänker på!
Lasseliten- jag röstar för vitt standardkakel, det skulle jag ta!