Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita hem del 5

Jea- jag har en svart crescent i classic modellen! Den är jättebra, tycker jag, men den har några år på nacken nu!

• mimmi006

Jea- jag vet någon som borde öppna nätbutik... *tjatar*
    Hvita sinnen- jag tror att det skulle se bättre ut om du hade två, jag skulle gärna vilja ha en i silver !

• mimmi006

Det finns riktigt coola "riktiga" omklädningsskåp... har spanat in dem också. Men det där skåpet är en riktig klassiker från ikea!

mimmamum skrev 2007-09-02 19:28:18 följande:
    Hvita, aha, då är jag med! Min fästman bara skrattar när jag säger att jag vill ha in lite mindre romantik och mer maskulin omklädninsgsrumskänsla i vårt hem, men ni förstår väl?
  • mimmi006

Är det fler som har haft problem med FL hela kvällen? Bara därför råkade jag köpa kläder till L, något som jag inte skulle... hmmm, nåväl, det var billigt!

• mimmi006

Salmiak- jag tycker att det ser jättefint ut! Jag reserverar mig dock för hela fönster i sovrummet, men det är nog bara jag som är lite pryd... *hahaha*

• mimmi006

Salmiak- har du någon planritning också? Det skulle vara jättekul om du vill visa och berätta mer...

• mimmi006

Oj... det måste vara ett lockpris, eller? Med den tomten!?

gemelli skrev 2007-09-02 21:31:37 följande:
    Faktiskt så tycker jag inte att det var såå dyrt för vad man egentligen får och om man gemför vad man får här på Värmdö för 4,7 miljoner. Typ en tomt
  • mimmi006

Gemelli- fiiint! Tycker helt klart att den kan vara så där...

Angelica- vi ska också göra ordning sovrum, men det är inte klart! Det blir vit panel och vitrandig tapet från sandbergs.

Salmiak- så söt kudde, vad duktig du är!

Svar på tråden Vita hem del 5