Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita hem del 5

Hanna- just det... vi har en vanlig vedkorg i rotting, köpt billigt på COOP. Bruka har många fina!

• mimmi006

Den är ju inte spektakulär på något vis, men om du vill kan jag leta efter en bild!?
    Hanna E skrev 2007-09-02 08:39:38 följande:

Tack mimmi! Jag glömmer ofta bort dom enklaste affärerna faktiskt, men på coop och maxi kan man göra fynd!
  • mimmi006

Det låter väldigt fint och en bra kombination. "Färgen får det att brumma som en liten humla i mitt bröst" (Ernst).

• mimmi006

LCroft- klart du ska skydda lillponken!

Hanna- jag hittar ingen bild, men den är helt vanlig! Tänkte på att man kanske kan ha en kraftigare spånkorg eller den "franska" lådan med handtag, om man vill ha lite äldre stil!?

• mimmi006

Det var billigt! Jag glömmer bort "Kid", brukar alltid vara så stressad och få sålla bland butikerna.

NyfikenRosa skrev 2007-09-02 09:03:38 följande:
    blir nog ljusrosa.. kanske vågar köpa en svart när det är så billigt!
  • mimmi006

Peak- man kan ju alltid lackera om ett ikea bord! Det vackraste bordet jag vet, är Hildur, slagbordet från Elviras värld. Du har Mio´s Wilma med ekskiva, finns kanske på blocket för ett billigare pris?

• mimmi006

NR- jag är så skadad... velar fram och tillbaka! Är mest sugen på radion, Vippisen borde vi köpa sen iallafall! Jag kan inte heller äta för söta bakverk, konstigt med tanke på att jag kan äta massor av godis...
    Skulle ni lägga golv idag?

• mimmi006

Peak- bra pris! Cervera har en del grupper också!

NR- vad trist att jobba idag ... men hoppas du får det bra iallafall!

Svar på tråden Vita hem del 5