Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita hem del 5

Pärla- vad roligt med fina presenter! Jag måste erkänna att jag krängde en del presenter som inte föll på läppen, igår...

juliah- nej, vi tog Dalafloda. Jag tror att det är ungefär samma som Baseco. Nu kikar jag på en Tivoli model one också. De är också fina *velig*...

• mimmi006

lasseliten- ja, det är roligare! Bara för att röra till det, kom en tivoli in i bilden nu också ! Den har ju mp3 ingång, men inte ett fodral av läder... hmmm, vilka stora problem man har!?

mimmamum- jag tror det blir jättefint!

• mimmi006

Klart att en kaffebryggare ska låta... Ljudlös är i nte vår, men den är nog ganska tyst i jämförelse! Och det är nog mer praktiskt med en vanlig kaffebryggare, även om espressomaskinerna är så himla snygga!

Karamellfabriken skrev 2007-09-02 07:53:42 följande:
    Mimmi,Den där var läbbigt snygg! Vill ha!Fast jag inser samtidigt att vi behöver kunna brygga en hel kanna. Det står att OBH´s är ljudlös. Är det så? Den vi har nu gurglar som sjutton. Fast lite hemtrevligt är det faktiskt !
  • mimmi006

Bea- jag måste erkänna att jag gillar brunt och skogsfärger på hösten... men inte den här bakgrunden! Tror inte jag kan byta eftersom jag inte är PLUS... *ryyyys*

mimmamum- jag skulle vilja ha en crémefärgad eller en vit. Kankse vit då om ni ska ha vita luckor!

• mimmi006
    ... nja, tomterött är jag inte så sugen på... men det kommer väl!?
    Beatrize74 skrev 2007-09-02 08:03:58 följande:
    Mimmi - mmmm...jag antog väl att inte alla tycker som jag, med tanke på att jag kände mig helt fel när jag strosade runt i min pastellrosa blus inne på MQ och "alla" runtomkring ivrigt ryckte och drog i mörkaste gröna cardigans, tomteröda byxor och synthsvarta helrockar!
  • mimmi006

Tack! Nu är den vit istället, vilken lättnad!

lasseliten skrev 2007-09-02 08:08:13 följande:
    Mimmi - längst upp till höger, över där antalet inloggade visas, där byter man bakgrundfärg...funkar det utan Plus?
  • mimmi006

mimmamum- hur ofta använder du matberedaren? Jag vill också ha en, men jag är rädd att jag inte kommer att använda den så mycket...

• mimmi006

VS- hur går det med allt? Har ni varit uppe i natt och stökat?

Hanna- Jag tycker att det bara blir roligare med tiden! Jag längtar till att Hugo ska våga att börja gå, det är så roligt för dem.

• mimmi006

Är det samma storlek? Väldigt bra pris, tycker jag också. Det kanske skulle bli fler bullbak här hemma med en sån och Marcus gillar att baka bröd... men brukar du ha den till matlagning och så också?

mimmamum skrev 2007-09-02 08:30:05 följande:
    Där var den ju! Sjukt billigt! Min kostade 5500! *snyft* Jag är ju lite av ett bakfreak, så någon gång i veckan används den, den är verkligen helt fantastisk! Så kraftfull, man gör maräng på ett ögonblick, och bulldegen är ingen match alls! Tror det får bli en vit!
Svar på tråden Vita hem del 5