Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita hem del 5

juliah skrev 2007-11-05 20:06:35 följande:
    Ok, nu kan jag inte låta bli...Jag har skrivit detta förr. Personligen har jag fullt upp med hus och barn. Skummar mig igenom tråden, kommenterar lite nu och då det som jag har lust till eller ser.Jag vill INTE behöva få dåligt samvete här inne. Tråden ger mig enormt mycket inspiration och jag har fått många nya goda vänner här...Jag blir så trött på att vi ungefär en gång i månaden går igenom samma sak..om och om igen. Jag tycker att TS kan vara värt att läsa lite nu och då!Hoppas alla får en trevlig kväll och att ingen tar illa upp.
    Jag måste stå upp för Juliah, för jag känner likadant. Jag jobbar 100%, har två barn och man som jag älskar att umgås med , håller på med hus och pyssel... vill ha trevligt här inne och tycker att det är jobbigt att känna pressen att man ska hinna kommentera allt här för att inte någon ska ta illa upp. Jag tycker verkligen att alla ger jättemycket och visar fina saker, men jag hinner inte!
    Jag tycker dessutom inte att Juliah var plump i sitt inlägg...

*kasta ägg på mig om ni villl *
  • mimmi006
    Kajsa M skrev 2007-11-05 21:28:58 följande:
    Men mimmi! Om någon blir så ledsen av ett inlägg så att man avreggar sig, kan man då inte försöka se va ddet var som gjorde henne så ledsen? NÅGOT i juliahs inlägg måste ju sårat oerhört?
    Jag försöker... men jag kanske är för trött. Ledsen

Himmelbit- jag har ett par fina skyltar som ligger i lådan, Kajsa var så snäll och sålde dem till mig! Vet inte riktigt var jag ska ha dem än

Septembergrynet- mmm, julsaker på Ljungs låter härligt!
  • mimmi006

LCroft- du har helt rätt ! Jag ska gå och lägga mig nu... hoppas att vi kan fortsätta att vara vänner och ha mysigt i tråden! Ni är viktiga för mig... ALLA!

Himmelbit- din lilla fresterska *fniss*

Ankmor- Skrattande

• mimmi006
    Himmelbit skrev 2007-11-05 21:41:39 följande:
    Kajsa:Kakelugnen har fått ny dekoration. For direkt till Åhléns när jag såg denna i din blogg.. *bekännelse*.
    Sååå fint! *kan inte slita mig ändå* Vad kostar en pjäs?
  • mimmi006
    Ankmor skrev 2007-11-05 21:44:02 följande:
    Himmelbit Varför o varför läskar du mig med denna fina bild? Jag vill ju också ha en sådan! Nåja, det får bli senare - hm... barnbidraget kommer ju så småningom... hehe!
    Jag med!!! Jag ska kolla om det finns några burkar att panta *asg*
  • mimmi006
    Himmelbit skrev 2007-11-05 21:46:01 följande:
    Mimmi:Här är "tag:sen". Nej, det är inte du som är för full - bilden är liiiite suddig
    *får helikopterkänsla* Fiiint! Toppen till julgrupper och paket och korgar ...
  • mimmi006
    Kajsa M skrev 2007-11-05 21:46:25 följande:
    HimmelbitAlla är vi härmapor! Jag var INTE först med den! Men visst är den underbar!!!Vill ha den tänd hela tiden, men den är lite farlig eftersom den är gjord av trä. Brandrisken...Finns det några snygga brandvakter nuförtiden? Minns med avsky de gamla i guld .
    Jag har sett en del snygga brandmän.. Men inga i guld, de har jag missat...
  • mimmi006
    Kajsa M skrev 2007-11-05 21:47:47 följande:
    Skulle inte jag sova?Kan någon sparka ut mig härifrån är ni snälla!?Ska ju jobba imorgon för första ggn på en vecka!
    Vi kan väl kasta ett ägg på varandra så vi åker ut! Jag måste också sova...

Himmelbit- bibibilliiiigt!
  • mimmi006
    Kajsa M skrev 2007-11-05 21:50:14 följande:
    *gapskratt* Alltså du är ju bara för rolig! Men jag är ju gift med Beckham du vet! Behöver ingen snygg brandman...Jo du, vad har du för stolar till EV bordet?
    Jag har inga! Vill du sälja några Räcka ut tungan
  • mimmi006
    caffe latte skrev 2007-11-05 22:17:47 följande:
    Hej!Skulle behöva lite experthjälp:)Tänkte önska mig ett par stövlar (vita såklart) i julklapp men skulle behöva lite smakråd. Vilken av följande vita stövlar tycker ni är finast?Alt 1:www.have2have.se/product.asp&sub...Alt. 2:www.have2have.se/product.asp&sub...
    Tvåan, helt klart! Vet inte vad jag INTE önskar mig

Karamellis- guuuud så söt!
Svar på tråden Vita hem del 5