Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita hem del 5

lasseliten skrev 2007-11-01 10:38:22 följande:
    nu har jag fastnat framför datorn igen. Att det ska vara så svårt att komma hårifrån....jag ska bara...känner mig som Alfons Åberg Nu SKA jag fixa med swapen. Vill ni se bilder?
    Jag vill se bilder!
  • mimmi006

Karamellfabriken- jag tyckte att den var cool , tyckte om den!

Fraggelrock- Åhléns har iallafall haft en liten som var fin, Wilma. Jag tycker att vår enkla är snygg och sen gör det ju inget att den inte kostade så mycket... ska se om jag hittar bild!

• mimmi006
    Fragglerock skrev 2007-11-01 11:12:58 följande:
    Tack Mimmi006! Det är alltid så bra att få lite visuell inspiration för jag har en förmåga att köra fast i samma hjulspår!Måste kolla på Åhléns oxå innan jag tar fram såg och spik och bygger nått eget!
    Vill du ha lite bilder på fina hallar?
  • mimmi006
    lasseliten skrev 2007-11-01 11:49:57 följande:
    Usch, man får alltid en släng av prestationsångest när man ska ge bort saker man gjort själv...får inte ni det?
    Jooo det är därför jag aldrig vill sälja nåt och drar mig för SWAP! Men jag tycker att dina hästar var jättefina!!!
  • mimmi006
    lillafruluva skrev 2007-11-01 12:08:43 följande:
    Vad fina grejer ni gör! Har börjat med lilla toaletten nu och här är resultatet så långt(en del grejer som golv, lister och rör som måste fixas):Före                                  Efter              
    Vilken skillnad!
Svar på tråden Vita hem del 5