Värsta Supermamman skrev 2007-09-30 20:03:29 följande:
Läste nått om galet dyra Disneyserviser i den tråden med. Det var då jag tog bort den ur favoriter..
Hehe, jag har den servisen
Älskar den också, hihi...fast den är GALET dyr, får väl försvara mig med att jag köpte tallrik,assiett och djup tallrik varannan månad, så nu har jag alla de delarna...
Smajla skrev 2007-09-30 20:20:10 följande:
Jag får helt enkelt ta det som en knäpp på näsan, jag har ju försökt gjort vita hem trådar också men då fick fick jag pik för att Nyfiken Rosas inledning saknades och att hon borde ha gjort trådstarten. Sedan när jag gjorde om tråden och fick jag istället pikar för att jag "snott" Nyfiken Rosas inledning (trots att jag frågat henne om lov). Så - det är nog snart dags för mig att strunta i FL helt och hållet, göra som NR. Känns som att det är dags.
Smajla, det var verkligen inte så jag menade, jag vet hur du tänkte med din inriktning med jultråden och sen var det massa andra som hängde på och det ska man ju naturligtvis kunna göra! Men jag kände att det inte var min stil och då blev det att jag inte tittade in så mkt och jag som verkligen älskar julen vill ha en tråd för oss "vita- hemmare" (undrar varför inte folk gillar oss på FL
) men jag hoppas du verkligen stannar kvar, för jag tror absolut att ingen menade något personligt mot dig...kram
Rackarungarna skrev 2007-09-30 20:59:08 följande:
Man får lite prestationsångest här inne.
nähe,
man tänker ju knappt på något annat, det är inte bra....det ska vara en hobby/ett intresse inte att det MÅSTE...