-
Ni är mer än välkomna!! Jag kan var uppe hela natten!Beatrize74 skrev 2007-10-07 21:13:25 följande:Oj, Pärla, oj!Vad säger ni tjejer, måste vi inte rycka ut i sådana här nödsituationer? Packa med er så mycket vit färg, rollers och penslar som ni bara kan....Pärla...när kan vi komma?Ja, det är ju precis så...men då skulle jag få göra allt själv, för min sambo stör sig enbart på V-rummet. Så det får väl bli så, för jag står verkligen inte ut!Himmelbit skrev 2007-10-07 21:12:40 följande:Pärla:Det var lite 90-tal tror jag bestämt... MEN - tänk vilken skillnad väldigt lite skulle göra!! Dvs tapeter alt. målarfärg är ju inte så stora kostnader jämfört med mycket annat!! *peppar*Säg till honom att han får dem om han kommer hit och river ner demmalins79 skrev 2007-10-07 21:13:46 följande:Pärla; du har tapeter i min mans smak! Han skulle inte förstå varför det behöver målas/tapetseras om för detär ju såååå snygga!
-
Beatrize74 skrev 2007-10-07 21:22:33 följande:Vi har köpt tapeter, men vi måste sätta in kasett i öppna spisen och sedan måla lister (hur gör man det när man har en liten tjej)? Vi kan inte ta bort dem, de är orginal och breda, vi är rädda att vi tar sönder dem då...Det vore ju rena drömmen om det inte var border och mönsterVärsta Supermamman skrev 2007-10-07 21:17:57 följande:*korsar fingrarna och ropar vik hädan åt Pärlas tapeter!!* Måla, måla måla!! Men jag bör nog erkänna att min och makens första lägenhet såg ut ungerfär sådär färgmässigt. (Utan mönster och bårder dock)
-
Nytt hos mig! Lite kul så där...undersökning!
-
Ska bli kul att se resultatet! Ibland får man bjuda på lite fult!Rori skrev 2007-10-07 21:43:57 följande:Hihi nu tror jag att jag var den första som röstade. Och jag var bara tvungen att rösta på den blåa för den liknar så gräsligt mycket den tapeten vi hade i förra lägenheten Man blir alldeles virrig av det blåa.... Skrattade så åt din förklaring där i bloggen att man måst se något fult för att uppskatta det fina
Nu är det dax för sängen för min del, lilla Alicia är så förskyld, så synd om henne!
Sov gott på er! -
Ny press.bild ! Idag bär det av mot färgaffären!!!
-
Ja, det ska bli så skönt!! Nu ligger lilla A ochsover, så snabbt ner i garaget och hämta papper till golvet, tejp och sandpapper, allt det tråkiga förarbetet . Men jag tror inte att det har varit så roligt som nuDet blir matsalsrummet som får en makeover, bläää!!Beatrize74 skrev 2007-10-08 07:33:04 följande:Härligt! Det måste kännas toppen! (Söt pres.bild)
-
Oj, vad ni skriver!! Hinner verkligen inte läsa ikapp allt! Men imorgon så ses vi igen....
-
Birk och kalle: Tycker det är jättefint med koppar, struntar i om det är helt passé
VSM: Tråkigt att vara osams, här är det nästan alltid sambon som "kryper till korset" Är så otroligt envis! Men jag vet om det och försöker bli bättre!Kram till dig
Juliah: Filten är verkligen helt underbar!!
Nublu:Åh, julrosor, det är så vackert!
Kajsa: Jag håller på att sy kuddar, plus att jag spacklar Matsalsrummet nästan samtidigt.
På torsdag åker jag och en vän till ULLARED!!Utan barn, så härligt att åka iväg själv och shoppa utan sambo och barn!!(mest smbon, han suckar så mkt) Men att slippa tänka på mat, byta blöjor...m.m..ja, ni vet hur det är! Tydligen säljer de vit sprayfärg för bara 30 kr, sambon tyckte att jag skulle köpa på mig massa, här hemma kostar de 90 kr.
-
Mimma: Åh,den var superfin...jag samlar ju på den serien, får nog önska mig i julklapp eller shoppa själv
Blev djupt besviken på AiH, tyckte det var ett jättetrist nummer, längtar till nästa julnummer, det brukar de vara bra på! Kul dock att henner hem var med!
Tycker stoff och Stil har så snurrig hemsida, får ge den ett försök igen... -
nublu skrev 2007-10-09 17:33:37 följande:Pärla: Jag gillade inte heller AiH. Jättetrist nummer!
Nähe, dax att göra lite middag...