Inlägg från: Pärla1 |Visa alla inlägg
  • Pärla1

Vita hem del 5

malins79 skrev 2007-10-21 11:32:33 följande:
    Kolla in www.lagerhaus.se var dom finns
    Det finns i borås, ska skicka en vän till mig, som bor där, att köpa dem. Så får hon skicka de till mig Skrattande

Tack för hjälpen, det har verkligen blivit en fix idé de där himla formarna!
  • Pärla1
    Anton2005 skrev 2007-10-21 15:08:51 följande:
    Jag fastnar oxå lätt här....Har iaf äntligen gjort klart den vita ischokladen som jag började med i morse. Såg att det va någon mer här som inte hittade formar i silver. Jag lyckades inte heller hitta många såna så det blev några i guld oxå. Ska ge dem till min kompis i Sundsvall när jag ska dit nästa vecka och förhoppningsvis blir hon glad även om formarna har olika färger :)
    Hihi, det var jag...precis likadana ska jag göra...med silverkula och vit choklad. Lagerhaus ska tydligen ha silverformar...
  • Pärla1

Måste slänga in ett kort på min lilla tjej som Tomtenissa ;)

• Pärla1
    malins79 skrev 2007-10-21 16:58:43 följande:
    Så söt, är det årets julkort?
    Nja, har inte bestämt mig än...har ca 300 kort att välja påFlört Stackars barn...
  • Pärla1
    juliah skrev 2007-10-21 17:03:57 följande:
    Pärla, så söt så söt Måste nästan sno din idé med ljusslingan.
    Det är bara att snoFlört Den var rätt skoj att ha i munnen iaf...
  • Pärla1
    Karamellfabriken skrev 2007-10-21 17:06:37 följande:
    Jättefin bild pärla!Vad har du för kamera? Den verkar bra!
    Tack...hmm...ska kolla...det är en Sony Cyber-shot, 5.1 megapixel...tycker den är ok, för mkt att kunna välja på och det tycker jag är svårt...
    lillafruluva skrev 2007-10-21 17:07:28 följande:
    haha, jag måste också sno idén..fick en bild i huvudet direkt!Brukar du åka till Retro någonting? Vilka möbler man kan fynda där. Och jag köpte små kakformar för 1kr st.
    Om det var mig du frågade? Har Retro här också....är där ca 2 ggr i veckan och kikar, billigt!
  • Pärla1

Dax för gormet...Stinas Vitlökskyckling, ris och Café de Paris sås, smidigt och gott, kanske inte så nyttigt, men det är en värdslig sakSkrattande

• Pärla1
    Anton2005: Ja,jag har den tidningen också, det var därifrån jag fick idén. Visst var det mkt fint pyssel! Hon som har gjort arrengamangen av blommor är hon som har bloggen, blomsterverkstad.blogspot.com

Juliah: Åh, vilken fin boll...är sugen på att lära mig virka, men det känns så svårt...

Knyttis: Jättefin spruta!

Fluffiga moln: Bord/stolarna blev ju jättebra, kanske blir en liten härmapa ;)

sen kom jag inte ihåg mer...
  • Pärla1
    juliah skrev 2007-10-22 09:13:19 följande:
    Kajsa, ja jag ska ju också föreställa en lärare...Ja han sover middag!Pärla, det är inte så svårt, det svåra är bara att få det jämnt och fint.
    hmmm, kanske ska testa iaf,...E så sugen på att göra sådana där bakelser, men det är nog lite överkurs för en nybörjare! Tråkigt att vara sjuk, hoppas du snart blir bättre!
  • Pärla1
    lillafruluva skrev 2007-10-22 09:14:54 följande:
    Åh, jag vill också ha en sån pysselvrå!! Undrar vad grannarna här i hyreshuset skulle säga om jag inrättade en i tvättstugan, hmmmm
    Jag har en pysselvrå på vårat kontor, men vi har en precis lagom stpr toalett som är oinredd på övervåningen, där tänkte jag husera, men min sambo tror jag kommer få klaustrofobi*stavning?* I lägenheten hade jag den här

Svar på tråden Vita hem del 5