-
Ja, hon är så himla proffsig. Började ju grina när jag fick se henne, visste ju att hon skulle vara med, men inte hur det gått!mimmi006 skrev 2007-09-11 22:14:44 följande:Hon var bäst och sötast! Hälsa henne det!
-
Ja, du får hålla tummarna för henne!mimmi006 skrev 2007-09-11 22:24:11 följande:Pärla- men hon var outstanding och det menar jag, det bästa hittills.
-
Åh, så himla fint blir det!!Värsta Supermamman skrev 2007-09-11 22:23:40 följande:Shit vad ni skriver.. Jag har ett nytt litet inlägg med två bilder från sovrummet i min blogg. Välkomna om ni har lust.
-
Åh, så skoj! Man blir ju så stolt!Salmiak6 skrev 2007-09-11 22:35:12 följande:VA kul!Och jag känner en som vinner huvudrollen i "andra avenyn"!
-
Nytt i bloggen om Johanna! (sorry att jag tjatar)
Skriv gärna någon kommentar, för hon läser den! -
dödade jag tråden nu med mitt idol-tjat
-
Hmm, nu förstår jag inte vad som hänt, vad är det som står i paranteserna?
Skogis: Stor kram till dig, helt fruktansvärt! Saknar ord.
Smajla: Superfint, som vanligt -
Nytt hos mig, Julpysseli september ;)
-
Tack för era snälla kommentare om mina "strutar". Inte ett dugg svåra, rullade ihop dem, använde ett verktyg som man har för att göra Öljetter i Scrapbooking, för att göra hål och trä igenom bandet och satte sedan fast spets runt om. (genomskinligt lim)
Jag använde ej lim för att få ihop själva strutarna, utan tog dubbelhäftande tejp, kan bli så buckligt och fullt annars.
Måste tipsa er om en HELT UNDERBAR film, "A good year", med Russel Crowe. Romantisk . Vill flytta till Frankrike nu!
Grattis Julia, hoppas du haft en kanonfin dag!
Sunmaid: Blev medlem där och det är FARLIGT!!!Hittat massa gamla kompisar från Sthlm, tycker det är superkul. Men beroeende!
Salmiak: Jättefina grejer du gjort!!
Malins79: Ska också kolla om de har den på vårt bibliotek...hoppas, gäller att vara ute i god tid!
-
Läste också att det var "hett" med udda stolar...har ni sett Mios nya matsalsmöbel, den är så fin! Kommer dock inte ihåg vad den heter...nu ska jag på loppis!