Inlägg från: Pärla1 |Visa alla inlägg
  • Pärla1

Vita hem del 5

lasseliten skrev 2007-08-20 22:30:28 följande:
    Hej! Nån som kommer ihåg vad minlillaverandra heter på FL? Hon är syster till en vän. .-)  *nyfiken*
    Kommer inte ihåg det....*suck*

Ingen som visste hur man löste mitt "blogg problem"? 
  • Pärla1
    Värsta Supermamman skrev 2007-08-20 22:57:41 följande:
    Pärla: har du lagt upp bilden? Om inte så testa att lägga upp den först med bloggers text och ändra den när bilden redan ligger uppe.(Psst.. Jag har en lampa till dig om du vill ha den...)
    Ok, ska se om lilla tekniska jag lyckas med det. JAG SÅG DET!! SkrattandeSkrev till dig i bloggen, kan man få beställa av dig senare i höst? När vi börjat med köket? Den e ju så himla fin! Hur mkt ska du sälja dem för?
  • Pärla1
    Lynn84: Nä, det var jag igår som var lite halvtrött och satt och läste om hur alla skulle ge tips och hur det skulle kunna vara osv. Att alla e så engagerade i tråden när någon frågar nåt och dessutom börjar rita upp planlösningar och grejer...det e helt underbartSkrattande
  • Pärla1
    Är så himla arg

Skulle göra inbjudningskort till min dotters dop....

Beställde ifrån Magnolia i Borås, beställt därifrån 2 ggr och blivit så besviken! betalade in pengar den 27 juli och fick det idag! Och nästan ingenting i paketet. Så nu är allt helt förstört, blir inga egna kort, så ledsen. Fick skicka ut sms förra veckan om dopet, men tänkte ändå skicka nu i veckan. Dopet är den 1 september. Sen har jag fått betala dubbelt, fick göra det nu när jag tog ut paketet. De pengarna lär ju jag aldrig se röken utav.

Var tvungen att avreagera mig lite!!
  • Pärla1

FruPuffen: Det är ju det som är det värsta! De har telefontid mån-fre 9-11 och jag har ringt i 1 1/2 vecka, men inget svar, jag har mailat massa och sagt att de ska ringa mig istället. men nä, har fått ett automatiskt svar "tack för ditt mail" och de har ignorerat dem totalt. Idag fick jag

Ditt paket är skickat

Det var det ända som stod, så dålig service!

• Pärla1
    Adamama skrev 2007-08-22 10:12:31 följande:
    men kan du inte skippa inbjudningskoren och spara på krutet och göra fina program - du vet med psalmtexterna och så i och sedan skicka fina tackkort. Det är ju ändå de man sparar, inte inbjudningarna. Inte jag i alla fall.
    Som svar lägger jag upp detta kort..

Var riktigt tröttsamt efter typ det 15:e kortet...Började leta i mina gömmor och hittade lite jag kunde använda, inte så nöjd, men det får gå. Vi hade tänkt att göra program till kyrkan ändå. Jag har satt kortet med fotohörn, så man kan ta bort det och spara.
  • Pärla1
    Smultron och glass skrev 2007-08-22 17:02:40 följande:
    Oj, hur många har du gjort? De var riktigt fina! Smart med fotohörnen så att man kan spara fotot även om man inte är typen som sparar inbjudningskort och sånt (fast fina inbjudningskort är synd att slänga!).
    23 kort blev det tillslut Räcka ut tungan
  • Pärla1
    Adamama skrev 2007-08-22 15:13:23 följande:
    Nytt försök:Källardörr i köket med Scriptinatext i gröntFondvägg i vardagsrummet (från inTrade Grand Cru)
    Åh, vad snyggt det blev!
  • Pärla1

Haha, min sambo håller på att bryta ihop nu...vi(eller jag) planerar dop och vi ska hyra en lokal bredvid kyrkan och då ska jag dit dagen innan och styla lite...allt går i vitt FlörtFast lite rött också, han tycker jag blivit helt tokig...

Älskar Nova: Såååå söta kuddar!!kul att fynda!

Smultron och glass skrev 2007-08-22 20:17:27 följande:
    Pärla1, Oj tusan! Vad duktig du är!
    SkrattandeSkrattande
  • Pärla1

Hur var det man gjorde när man hade ett sånt papper emellan texten och där man vill ha den?

Svar på tråden Vita hem del 5