Inlägg från: Pärla1 |Visa alla inlägg
  • Pärla1

Vita hem del 5

Jaha, då hade man en blogg, dock under uppbyggnad....kommer säkert fråga er experter om hjälp, tar ett tag att komma in i det!

www.lyckanshem.blogspot.com

• Pärla1
    Lcroft: Tycker också att du ska låta mannen få som han vill, det får du igen sen..."men älskling, kommer du ihåg att jag lät dig få bestämma då"....Skrattande
  • Pärla1
    Lcroft: Precis, man får inte vara dum!!

Hur gör man en bild i bloggen bakom själva rubriken på min blogg?Fundersam
  • Pärla1

Någon som vet hur man skaffar en besöksräknare, usch...jag e så trög..

?????
  • Pärla1
    Smajla: Tack!! Får se om jag lyckas...bildhanteringsprogram, har ju inte så mkt att välja på, har inte Photoshop
  • Pärla1

Nä, har inte det...kan man ladda ner det från nätet?

• Pärla1
    Salmiak: väntar, väntar...vill seRäcka ut tungan

Ang. vagnar...Vi har en Teutonia Mistral, tycker jag e kanon...

Smajla: Tack ändå Glad

Tycker moosaik bloggen hade mkt fint, men för min del en aning för avskalat, speciellt barnens rum. Kändes lite som ett fängelse....men, smaken e som baken, eller hur!Flört
    Skulle ju inte vara kul om alla våra hem såg likadana ut...
  • Pärla1
    Juliah: Jag skrev så här:

"Tycker moosaik bloggen hade mkt fint, men för min del en aning för avskalat, speciellt barnens rum. Kändes lite som ett fängelse....men, smaken e som baken, eller hur!Flört
    Skulle ju inte vara kul om alla våra hem såg likadana ut... "

Trodde inte att jag skulle såra någon,Förvånad har jag gjort det...ber jag om ursäkt.
  • Pärla1
    Juliah: Oki, vad bra!

Nu har jag fixat lite i min blogg, ni är mer än välkommna!Glad

Jag har blivit en riktig jobbig j*kel, varför ska jag sätta dit massa gubbar hela tiden i mina inlägg...sorry...nåt jag bara helt plötsligt noterade.
Svar på tråden Vita hem del 5