Inlägg från: Pärla1 |Visa alla inlägg
  • Pärla1

Vita hem del 5

Oj, vad ni skriver, hinner inte kommentera allt...men ni har gjort så mkt fint!
    Och till er som är sjuka...hoppas ni blir bättre!!

Nu ska vi iväg och fira svärfar, sen ska jag slipa skåp *tråkigt*

Jobbar ju också nu i 2 1/2 vecka, känns väldigt ovant måste jag säga..men det e himla kul!

• Pärla1
    Jag blir så depp att jag inte hinner med vita-hem tråden just nu ;(
    Det är så mkt planering till skolan, men jag jobbar bara till 2 oktober, sen kommer "data nörden " vara här igen...

Hoppas allt e bra med er!!

Lite nya inlägg hos mig iaf, julkort och kantareller...
  • Pärla1

Oj, här händer det grejer när man är borta ett tag!

Salmiak & NR: Kram till er!! Tycker det är jätte tråkigt när ni inte är här, ni är riktiga inspirations källor och underbara människor! och ni har helt underbara bloggar också!! Men jag förstår er, jag känner lite likadant...har funderat många gånger på att lägga ner min blogg också, man får sån otrolig prestationsångest. Och det är inte en ända som har länkat till mig heller,...

Men jag tycker det är så kul ändå....

• Pärla1
    Kajsa M skrev 2007-09-21 18:31:29 följande:
    Jag är här fast med nytt namn! Kajsa M = salmiak6
    Jag var ju inne på din nya blogg och tänkte DET VAR EN RIKTIG COPYCAT, HELT RAKT AV!!!!Flört
  • Pärla1

Idag har jag köpt en jättefin lampa på loppis för 30 kronor, lägger in i bloggen sen.
    Det är också en golvlampa.

• Pärla1

Är det någon som vet hur man gör för att behålla pelargoner till nästa år? Har ju så många...

• Pärla1

Tack för era tips med Pelargonerna, får se om jag lyckas.Flört
    Nu ska jag iväg på auktion, hoppas på att fynda lite! Ha en bra dag allihopa!!

• Pärla1
    Adama: Grattis!!

VS: Åh, vill också se påsen, jag sydde en blöjpåse till min dotter av ett gammalt örngott.

Bea: Riktigt fin hylla!
  • Pärla1
    Värsta Supermamman skrev 2007-09-23 00:03:26 följande:
    Pärla: Bild kommer imorgon. Vad ska jag ta för band till? Jag har Linnesnöre hemma, kan man tvinna det eller ska jag ha bomull?
    Tycker nog att Linnesnöre skulle vara finast!

Håller på att leta efter Lisa Larssons figurer "Adventståg" på nätet, är det någon som vet om de fortfarande säljs? Har bara tomten som jag fick av min farmor min första jul och idag på auktonen fanns HELA!! Men budet gick upp till 1700 kr Förvånad Skulle så gärna vilja ha hela serien, men inte för det priset...
Svar på tråden Vita hem del 5