Grattis Adamama!Pärla- det finns alla delar till adventståget att köpa i butik. Till julen brukar det vara lockpris på dem, jag tror att det ligger på 398:- (förläst). Jag har tomten, han är sötast !
Jo, jag vet...men jag vill ju ha lite äldre, men det kommer nog bli så att jag får köpa i affären ändå ;(
Lasseliten: Åh vilket vackert kök, något av det finaste jag sett!!
Lissanna: Jättefin krans!!
Sitter på jobbet nu...hinner inte med nåt hemma känns det som, skåpet står i garaget och gråter efter färg, har målat tre gånger men det krävs nog fem gånger ;(
Numberone!! Åh, GRATTIS, håller verkligen alla tummar och tår för er nu!!
Kajsa: Nä, fy...så ska man inte känna när man går till jobbet. Är ju på en skola själv nu, där jag jobbat tidigare och jag älskar det. All personal och rektorerna är superbra, är överlycklig att min dotter kommer gå där sen...
så jag tycker du ska göra det som är bäst för dig, må bra!
Jag har skrämt iväg allihopa, så du får hålla tillgodo med mig.. Jag kan inga namn, men vi har ngt "grönt" som varken behöver omsorg och som alltid är fint! Hittade en bild i galleriet så jag forsätter väl att bombadera med bilder...
Det är sådana jag vill ha, måste man "ansa" dem ....det där lät ju lite snuskigt
Är det ingen som vet var de heter?
Nytt i min blogg, julgranskulor....fortsätter på ditt jultema, himmelbit
Hej allesammans!Ni skriver för fullt men jag har inte riktigt tid att sitta här jag håller på att plugga har kemi prov på fredag. :-S Nu tar jag en liten paus i allt pluggande och vad är bättre då än att sitta här. Nu behöver jag höra vad ni tycker igen... Jag vill köpa en ny soffa, en Ektorp så klart. Jag har haft en vit Ektorps 3-sits soffa när jag flyttade hemifrån men nu har jag tyvärr inte kvar den. Blocket är ju underbart så mycket man kan fynda där. Något som jag har sagt att jag aldrig skulle göra är att köpa madresser, sängar, soffor på Blocket jag vet inte jag tycker det käns ofräscht. Men nu har jag hittat en vit Ektorp 2-sits soffa på Blocket, soffan finns i min stad som jag bor i. Jag vet inte tyget ser lite slitet ut eller om det bara är bilden som är dålig. Jag har mailat och frågat vilket skick soffan och klädseln är i. Vad tycker ni? Ser soffan bra ut? Bilden är inte den bästa. Säg precis vad ni tycker. Skulle ni kunna tänka er att köpa en begagnad soffa? www.blocket.se/vi/13117687.htm
Tycker den ser lite skitig ut, kanske funkar med Klorin, men åk och titta på den om det ändå är i din stad...det förlorar du ju inget på!
Vi har inte gjort något med dem alls! Jag har så långt ifrån gröna fingrar som man kan tänka sig...Gick ut och kollade om de satt någon lapp kvar på dem, men det gjorde det tyvärr inte.Nu ska jag kika på din blogg!
Det var synd, Tack snälla...får väl titta runt lite på nätet och se om det är någon som liknar dem...