Inlägg från: gemelli |Visa alla inlägg
  • gemelli

Vita hem del 5

NyfikenRosa skrev 2007-08-28 20:52:40 följande:
    Måste ha lampan!!!
    Vill oxå ha Gråter
    En liten Vide i magen enligt ul
  • gemelli
    mimmi006 skrev 2007-08-28 20:57:51 följande:
    Å vad vacker... ! VILL HA!
    Den finns tydligen i vägglampa oxå mimmi Gråter
  • gemelli
    mimmi006 skrev 2007-08-28 21:03:20 följande:
    Ojojoj... jag hittar ingen på hemsidan! Det här kan bli dyrt!
    Näää jag hittade den inte heller. Men det står under bordslampan att det ska finnas golv och vägglampa oxå...
  • gemelli

Åååå varför går jag in på ilvas hemsida, när den bara får en att må dåligt...

Det är nog meningen att vi ska flytta till skåne. Vill ha typ allt på ilva, sen vill jag bygga en skånegård osv osv...

• gemelli

JeaJea,

Ja det var nått jag oxå tänkte på när jag såg huset. Varför gömmer dom inte sladdarna när dom tar bilderna Förvånad

• gemelli
    NyfikenRosa skrev 2007-08-28 22:18:48 följande:
    Lynn... vaddå för hus????Gemelli...du är så välkommen... det känns som att du och syltan skulle vara livsfarliga ihop! Har fått för mig att ni är likadana

Ja jag ser mig själv falla ner i träsket... och närheten till Danmark får min plånbok att eka
  • gemelli
    mimmi006 skrev 2007-08-28 22:22:04 följande:
    Löjligt billigt ju... Jag har underskattat Clas, brukar skicka Marcus dit eller till Rusta när jag vill shoppa själv !
    Jag har oxå tyvärr varit så, kanppt gått in på RUSTA o CO för mina fördommar Generad

Men den här var ju helt klart prisvärd om man gemfört med en VIPP

http://www.clasohlson.se/Product/LargeImageViewer.aspx?Path=/Archive/Images/Products/Hi/347267_X_2007-07-03_072809_19.jpg
  • gemelli
    mimmi006 skrev 2007-08-28 22:41:33 följande:
    Ja, den har jag faktiskt spanat in... men en Vipp är en Vipp ! Den ser ganska billigt ut i verkligheten, men frågan är om det inte är värt det. Rusta kan vara helt förskräckligt, men de har fina plastmattor och städhinken är jättefin! Det är kul att hitta fina saker på oväntade ställen, tycker jag. När ska vi åka till Ilva då?
    JA Vipp är en Vipp, en sånn jag skulle vilja ha till Vide´s blöjor, men då sa min man ifrån. hahahahahaha

Ja vi skulle ha åkt igår kändes det som

Frågan är väl när alla skåningar kommer till Sthlm
  • gemelli
    NyfikenRosa skrev 2007-08-28 22:45:01 följande:
    ANYTIME!
    Hörru skåning, du får ta och komma upp med en LATBIL snart

Fatta NR, du skulle kunna säga upp dig och bara sitta och köra ut saker ifrån ilva till oss här uppe
  • gemelli

LATBIL=LASTBIL

Svar på tråden Vita hem del 5