Inlägg från: gemelli |Visa alla inlägg
  • gemelli

Vita hem del 5

Agnes72,

Jaa murgröna hade jag tänkt på, kanske skulle bli fint att ha det hängande nerför balkongen.

Knyttis,

Jaaa dom sa att den första frosten skulle komma inatt, i alla fall här i sthlm
    Fast jag gillar hösten, igår tände vi den första brasan, det var såå mysigt!

En liten Vide i magen enligt ul
  • gemelli

juliah,

Hur högt är spjälskyddet ifrån COOP?

• gemelli

Okej det måste jag åka kolla på. Vårat COOP är ju tyvärr urkass så frågan är väl om dom har dom här

• gemelli

juliah,

Jag har alltid köpt Colmbia kängor till mina killar. Kanonkängor, varma, "snygga" och vattentäta,  men frågan är om dom finns i så små storlekar som Noell har...?

• gemelli

juliah,

Om du orkar får du jättegärna ta en bild

• gemelli
    juliah skrev 2007-08-28 11:04:33 följande:
    gemelli, kolla, annars köper jag till dig eller så ber jag mamma svänga förbi där på fredag morogon när hon passerar Haninge. De verkar verkligen prisvärda, det vita var inte på erbjudande men kostade väl en hundralapp mer...
    Ååå vad gullit. Vi kanske ändå ska åt erat håll till helgen, tror jag det var Fundersam Vi ska provköra en ny bil
    Men annars jättgärna!!
  • gemelli
    FruPuffen skrev 2007-08-28 11:24:30 följande:
    Oj glömde berätta att vi har börjat ta tid på värkar! Än så länge ca 10 min mellan varje och inte så långa och kraftiga, men förhoppningsvis får vi åka in idag!!!
    Åååå vad kul, inte att du har ont Generad men att det är på G
  • gemelli

Men jag blir alldeles svettig när jag hör er juliah & Adamam Förvånad
    Herre Gud tänk om det kunde bli så, ser framför mig minst 36 timmars plåga Ledsen

• gemelli

Men hur länge gick ni hemma och hade ont då? *biter på naglarna Oskyldig

• gemelli

Ojojoj tack alla för era erfarenheter.

När jag fick mina tvillingar för 12 år sen blev jag igångsatt. Så jag har inte den där erfarenheten av att gå hemma och vänta på att vattnet kan gå och att värkarna kommer.

Min man är jättenojjig och jag börjar nog oxå bli det. För jag har ju liksom alltid en förmåga att alltid åka in är det har gått förlångt. Så jag kanske blir en sån som er då

Men i bilden vill jag inte att han ska kommaFörvånad

Men om man tittar på min syster som fick kämpa i 36 timmar med sina båda barn, så finns ju den tanken oxå Gråter

Svar på tråden Vita hem del 5